اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش خودسرانه هزینه مکالمه هر پالس صورت گرفت

ارجاع پرونده تخلف مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از ارجاع پرونده تخلف مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به تعزیرات حکومتی به دلیل افزایش خودسرانه هزینه مکالمه هر پالس خبر داد.

ارجاع پرونده تخلف مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدیاسر حسن‌پور عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه پرونده تخلف شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده، تصریح کرد: در مرجع قضایی به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تا آن روز ما منتظر خواهیم ماند.

وی به نوع تخلف انجام شده در شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این شرکت بدون مجوز اقدام به افزایش نرخ تلفن ثابت از 44.74 ریال در هر پالس به 51.03 ریال در هر پالس کرده که براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات این افزایش تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد که از تاریخ ششم بهمن ماه سال گذشته تاکنون اقدام به افزایش نرخ تلفن ثابت کرده در توجیه این تخلف مدعی شده که این موضوع در راستای اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای مخابراتی است.

این مسئول ادامه داد: این در حالی است که هم کدسازی کدهای مخابراتی در سطح این استان انجام نشده است.

حسن‌پور افزایش و تعیین هرگونه نرخ مکالماتی در بخش‌های مختلف زیر ساختی از قبیل تلفن ثابت و همراه اول و یا تعیین نرخ پهنای باند اینترنت را بدون هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تخلف دانست و افزود: در صورت ارتکاب، موضوع پیگیری و در اسرع وقت اعمال مقررات می‌شود.

انتهای پیام/2571/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول