اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد خبر داد

رشد 100 درصدی تصادفات فوتی در مهاباد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد گفت: امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد 100 درصدی تصادفات فوتی در مهاباد هستیم.

رشد 100 درصدی تصادفات فوتی در مهاباد

روح‌الله حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال شاهد افزایش میزان تصادفات فوتی در شهرستان مهاباد هستیم و به موازات افزایش میزان تصادفات فوتی در این شهرستان میزان تصادفات جرحی نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به آمار تصادفات فوتی در این شهرستان، تصریح کرد: امسال 12 فقره تصادف فوتی در داخل شهر مهاباد به وقوع پیوسته است که در این زمینه شاهد هستیم که مهاباد بیشترین آمار تصادفات فوتی درون شهری را به خود اختصاص داده است.

حسین‌زاده با اشاره به افزایش 100 درصدی میزان تصادفات فوتی در مهاباد افزود: امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته میزان افراد فوت شده ناشی از تصادفات در این شهرستان رشد 100 درصدی دارد.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در راستای کاهش میزان تصادفات، خاطر نشان کرد: در صورت رعایت قوانین شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در شهرها می‌شویم.

حسین‌زاده عدم رعایت نکات ایمنی، انحراف به چپ و خواب آلودگی راننده و سرعت بالا را عمده دلایل وقوع این تصادفات عنوان کرد و افزود: به منظور کاهش میزان تصادفات اقدامات لازم در دست اقدام است ولی در این زمینه به همکاری مردم نیازمند هستیم.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول