اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها:

ایمنی جاده‌ها مشارکت جمعی و کار تیمی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: رئیس کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها با اشاره به اینکه ایمنی جاده‌ها مشارکت جمعی و کار تیمی را می‌طلبد، گفت: اساس برگزاری این کنگره ایجاد باورمندی برای کمک و تعالی بشریت و تقویت روحیه کار جمعی است.

ایمنی جاده‌ها مشارکت جمعی و کار تیمی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سعید عبدالحسینی دقایقی پیش در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها در محل سالن اجتماعات بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی همواره بسترساز تجمیع ایده‌ها و اندیشه‌های علمی ملل مختلف است.

وی افزود: در سال‌های اخیر بیش از 70 همایش بین‌المللی علمی در رشته‌های مختلف در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شده که اگر چه از نظر اقتصادی سودآوری نداشته اما دستاوردهای علمی خوب و کارآمدی در سطح منطقه و بین‌الملل داشته است.

عبدالحسینی با بیان اینکه بررسی علمی و ارائه راهکار عملی برای کاهش آلام بشری در رأس اهداف برگزاری کنگره‌های بیمارستان رضوی است، خاطر نشان کرد: باید با برگزاری کنگره‌های علمی راه ورود برای تعامل و مشارکت‌های فکری را تسهیل دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به آمار بالای تصادفات و مرگ و جرح‌های ناشی از آن در سال‌های اخیر به همت مجدانه نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تلفات جاده‌ای هستیم.

رئیس کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها با اشاره به اینکه ایمنی جاده‌ها مشارکت جمعی و کار تیمی را می‌طلبد، گفت: اساس برگزاری این کنگره ایجاد باورمندی برای کمک و تعالی بشریت و تقویت روحیه کار جمعی است.

عبدالحسینی ادامه داد: در برگزاری کنگره ایمنی جاده‌ها گامی فراتر گذاشته و به مشارکت با ملل مختلف و مدیران ارشد سازمان جهانی بهداشت پرداخته‌ایم.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی با ابراز خرسندی از تعامل بیمارستان رضوی با سازمان جهانی بهداشت گفت: در دو سال اخیر این روابط به شکل چشمگیری تقویت شده و امروز شاهد آن هستیم که بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد با عنوان پایلوت ایمنی جاده‌ها آغاز به کار کرده است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با فکر و ایده‌های اسلامی که نشأت گرفته از آموزه‌های دینی و منویات رهبری است به شکل حقیقی و منطقی در زمانی که مدعیان حقوق بشر با رفتار متناقض گونه خود حقوق انسانی را پایمال می‌کنند، کمک‌رسان بشر برای تعالی و کمال انسانی است.

عبدالحسینی کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها را نگاه کلان برای ایثار و کمک به بشریت با پرچمداری آستان قدس رضوی و جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و ادامه داد: تصادفات یکی از آلام بشر صنعتی است و امروز در این جهان صنعتی باید از مسیر درست، آلام بشر مرتفع و امنیت و رفاه را ارزانی انسان‌ها کرد.

رئیس کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها یادآور شد: هدف از برگزاری همایش هم‌اندیشی برای ارائه راهکار در مسیر کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ایمن‌سازی جاده و خودروها در جمهوری اسلامی و منطقه است.

عبدالحسینی تأکید کرد: امید است انسان‌های آزاد زیر لقای اصل انسان دوستی به تعالی و کمک به بشریت دست یابد.

 دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها در محل بیمارستان فوق تخصصی رضوی در 25 و 26 بهمن ماه سال جاری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/70005/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول