اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

کاهش 20 درصدی تصادفات در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای امسال کاهش 20 درصدی تصادفات درون شهری و برون شهری را در سطح استان خراسان‌رضوی شاهد هستیم.

کاهش 20 درصدی تصادفات در خراسان‌رضوی

بهمن امیری‌مقدم در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی هستیم که البته کنگره قبلی نیز با شکوه و با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد.

وی افزود: کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌های بیمارستان فوق تخصصی رضوی کاری علمی و ارزشمند است چرا که می‌توان در چنین کنگره‌هایی راهکارهای بسیار خوبی با استفاده از نظر و حضور صاحب‌نظران دیگر کشورهای جهان به دست آورد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: به واقع رویکردی که بیمارستان رضوی در پیشگیری از وقوع تصادفات پیش گرفته است، رویکردی مؤثر در کاهش آمار تصادفات و نیز تبیین راهکار‌های پیشگیری است.

وی تصریح کرد: البته باید موضوع سوانح بعد از وقوع تصادف و انتقال مصدومان هم توجه شود که البته این موضوع خود یکی از محورهای مهم در کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها است؛ بنابراین با جمع بعدی راهکارهای دیگر کشورهای جهان در مقوله پیشگیری از تصادفات و راهکارهای فعلی جمهوری اسلامی ایران می‌توانیم به جمع‌بندی کلی و علمی و راهکارهایی مؤثر در این زمینه دست پیدا کنیم.

امیری‌مقدم ضمن تاکید بر آمادگی همه جانبه ناجا برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها اذعان کرد: نیروی انتظامی خراسان‌رضوی در بحث پیشگیری از تصادفات از ابتدای امسال روند بسیار خوبی را پیش گرفته است به گونه‌ای که از ابتدای سال کاهش 20 درصدی تصادفات درون شهری و برون شهری را در سطح استان شاهد هستیم.

وی در خاتمه یادآور شد: استان خراسان‌رضوی و به ویژه پایتخت معنوی ایران اسلامی باید بتواند در همه زمینه‌ها برای سایر استان‌های کشور نمونه و الگو باشد؛ در این کنگره باید مباحث فرهنگ‌سازی و آموزش نیز جدی گرفته شود.

گفتنی است دومین کنگره بین‌المللی جاده‌ها 25 و 26 بهمن ماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70003/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول