اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد حوزه علمیه کازرون:

دشمن ولایت فقیه، زره شیعیان را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه کازرون گفت: امروزه دشمن با به راه انداختن شعارهای فتنه‌انگیز در صدد جدا کردن زره مستحکم «ولایت فقیه» از تن شیعیان است.

دشمن ولایت فقیه، زره شیعیان را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد حسن حاجی پور صبح امروز در همایش «مهدویت، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی» که توسط هنرستان امام خامنه‌ای کازرون با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهر در سالن شهید عسکری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: دنیای استکبار از دو واژه «مردم‌سالاری دینی» و «جمهوری اسلامی» بسیار وحشت دارد و در صدد متزلزل کردن آن است.

وی افزود: امروزه دشمنان شیعه از بال سبز شیعه «انتظار امام زمان (عج)» و «بال سرخ شهادت» که زاییده عاشوراست بسیار ترس دارند.

این استاد حوزه علمیه کازرون گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند شیعیان به وسیله این دوبال و زره آن که «ولایت فقیه» است هیچ لشکری نمی‌تواند جلودار آنان شود، بنابراین با تبلیغات و شعارهای فتنه‌انگیز در جدایی شیعه از این تفکر تلاش می‌کنند.

حاجی‌پور سبقت رزمندگان اسلام در دوران جنگ برای شهادت که شجاعانه و با ایمان راسخ پا به میدان مین می‌گذاشتند را نشأت گرفته از بال سرخ این پرنده بلندپرواز (شیعه) عنوان کرد.

به گفته وی در طول تاریخ هرجا که شیعه شکست و ضربه‌ای خورده به خاطر ولایت‌مدار نبودن و گوش به ولایت فقیه زمان ندادن بوده است.

این استاد حوزه علمیه کازرون در پایان ولایت فقیه را نعمتی خدایی توصیف و تصریح کرد: امروزه اگر منتظر امام زمان (عج) هستیم باید به فرامین ولی امر حاضر گوش فرا دهیم و همواره قدردان ایشان باشیم.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش کازرون نیز بیان کرد: بر اساس آیات کلام خدا که بشارت بر ظهور موعود دارد آینده‌ای روشن در پیش است و هیچ نقطه تاریکی وجود ندارد.

مرتضی دیانتی‌نسب گفت: در عصر مهدی (عج) تحولی در جهان شکل می‌گیرد به طوری که تاکنون نمونه‌ای از آن در تاریخ مشاهده نشده است.

وی سرعت ارتباطات، فراوانی امکانات مادی و رشد علوم را سه عامل مهم تمدن حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و افزود: اینکه چهره خشن و نظامی از امام عصر ترسیم می‌کنند فقط این بخش برای ظالمان و ستمگران خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: در زمان ظهور ولی عصر (عج) رشد علمی و امنیت، رفاه و گشایش اقتصادی، شکوفایی و آبادانی و رشد کمالات انسانی در سراسر گیتی اتفاق می‌افتد.

دیانتی نسب باور کسانی مبنی بر این که گناه کنید تا امام زمان ظهور کند را اندیشه‌ای انحرافی دانست و گفت: برای ظهور آن حضرت زمان تعیین نمی‌کنیم اما دائم باید در انتظار آن امام عصر باشیم.

به گزارش فارس، این همایش با قرائت دل‌نوشته‌ای توسط دو تن از دانش‌آموزان و ارائه یک کلیپ پایان یافت.

انتهای پیام/2448/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول