اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی اقدامی از سوی شهرداری منطقه 20

نام شهید قشقایی زینت‌بخش میدان بشارت شد

خبرگزاری فارس: در آستانه ولادت باسعادت حضرت سیدالکریم (ع) میدان بشارت که در اطراف حرم مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) توسط شهرداری منطقه 20 با عنوان میدان شهید قشقایی تغییر نام داد.

نام شهید قشقایی زینت‌بخش میدان بشارت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) میدان بشارت که در اطراف بارگاه ملکوتی این محدث والامقام قرار دارد، با عنوان شهید رضا قشقایی، شهید عرصه فناوری و جهاد علمی تغییر نام داد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری میدان بشارت به نام شهید والامقام رضا قشقایی شهید هسته‌ای اظهار داشت: شهیدان هسته‌ای قهرمانان ملی در عرصه فناوری و جهاد علمی هستند که زنده نگه داشتن و شناساندن راهشان در بین اقشار مختلف جامعه از وظایف ماست که به این منظور میدان بشارت واقع در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نام شهید رضا قشقایی، شهید هسته‌ای شهرری تغییر نام داده شد.

اصغر عطایی با اشاره به اینکه دیوارنگاره‌های این منطقه با مضمون ترویج ایثار و شهادت اجرا می‌شود،  تصریح کرد: نقاشی دیواری این شهید نیز پیش از این در خیابان ورامین نرسیده به میدان معلم به متراژ 270 متر مربع ترسیم شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان با اشاره به به نصب طرح جدیدی از تابلوهای هویت شهدای شهرری تصریح کرد: تاکنون یک هزار نام و مشخصات شهدای این منطقه شناسایی شده اند که مرحله نصب آنها بر سر در کوچه‌ها و معابر شهری در مراحل پایانی است.

انتهای پیام/2462/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول