اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 اسفندماه صورت می‌گیرد‌

برگزاری یادواره سرداران و 1200 شهید شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از برگزاری نخستین یادواره سرداران و یک هزار و 200 شهید این شهرستان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد در 3 اسفندماه امسال‌ خبر داد.

برگزاری یادواره سرداران و 1200 شهید شهرکرد

مهران مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حاشیه این مراسم نمایشگاه با ولایت تا شهادت با هدف ارائه وصیت‌نامه، آثار و اسناد باقیمانده از شهدای شهرستان شهرکرد برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‎شود.

وی برپایی ماکت یکی از عملیات‎های دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های اجرایی در حاشیه برگزاری این یادواره برشمرد و افزود: ایجاد غرفه‌‎ای به‌ منظور نمایش نقش زنان در دفاع مقدس و بیان نقش بخش‌ها و شهرهای شهرستان شهرکرد در هشت سال جنگ تحمیلی از دیگر برنامه‏های اجرایی در حاشیه این یادواره به شمار می‎رود.

مرادی با تأکید بر اینکه شهدا همواره در اذهان باقی می‌مانند و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنان بر کسی پوشیده نیست، گفت: هر کس که در راه خداوند متعال جهاد کرده و شهید شود، جایگاه ویژه‌ای در محضر خداوند خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم شهدا زنده بوده و در نزد خداوند متعال روزی می‌گیرند، افزود: شهادت جایگاه ویژه‌ای است که خداوند به بندگان مخلص خود عطا می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدا جایگاه رفیعی در نزد خداوند متعال دارند، تصریح کرد: لذا وظیفه داریم برنامه‌های متعددی را برای گرامیداشت یاد و خاطره آنها فراهم کنیم.

مرادی با تأکید بر اینکه حیات جاودانه شهدا در سایه تبعیت از فرمان ولایت، عزت دو‌چندان و مستمر گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر به زندگی بانوی مظلوم اسلام نیز نگاه کنیم علاوه بر مشاهده نور عظمت و حکمت تبعیت از ولایت در آن متجلی شده است.

یادواره سرداران و یک هزار و 200 شهید شهرستان شهرکرد روز پنج‌شنبه 3 اسفند همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و سالروز عملیات خیبر که روز شهدا نامگذاری شده در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول