اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

یادواره 360 شهید تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: یادواره 361 شهید تیپ تکاور 110 سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان فردا در زاهدان برگزار می‌شود.

یادواره 360 شهید تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدای تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سال گذشته در دو شهرستان زاهدان و زابل برگزار شد.

امان‌الله گشتاسبی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عملکرد موفق یادواره قبلی و تعامل و همکاری بنیاد شهید، سپاه و بنیاد حفظ و نشر آثار، یادواره 361 شهید تیپ 110 سلمان فارسی سپاه سیستان و بلوچستان فردا در زاهدان برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس و شهدایی که در حوزه سیستان و بلوچستان در شرق کشور در درگیری با اشرار و معاندان نظام به شهادت رسیده‌اند یکی از اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: شهدا با جانفشانی خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دسیسه‌های دشمنان بیمه کرده‌اند.

گشتاسبی با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه‌ داریم، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، قدردانی از خانواده شهدا که با اهدا خون عزیزان خود نظام را در مقابل شیطنت‌های دشمنان بیمه کرده‌اند از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا یکی از صدها برنامه‌ای است که برای تکریم خانواده شهدا در این استان انجام می‌شود.

فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان بیان داشت: برگزاری این یادواره‌ها سبب می‌شود همیشه یک یگان آماده جهاد، رشادت و ایثارگری را در دفاع از مرزهای کشور داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس و اطلاع‌رسانی خوب یادواره‌های شهدا، خواستار همکاری بیش از پیش برای پوشش خبری گسترده یادواره 361 شهید تیپ تکاور 110 سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان شد.

انتهای پیام/75004/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول