اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان:

دانشجویان تاثیرگذارترین قشر جامعه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف گفت: دانشجویان تاثیرگذارترین قشر جامعه هستند.

دانشجویان تاثیرگذارترین قشر جامعه هستند

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف گفت: دانشجویان تاثیرگذارترین قشر جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد موسوی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از دانشجویان نخبه دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اظهار کرد: دانشجویان با فعالیت‌های خود می‌توانند تاثیر بسزایی در جامعه داشته باشند و اگر این سیلاب و اجتماع دانشجویی خروش کند، هیچ نیرویی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اثربخشی و نقش فعال دانشجویان نیازمند مولفه‌های بسیاری است، افزود: یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها و عناصر در تاثیرگذاری قشر دانشجو تحصیل علم و دانش است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان همچنین با تاکید بر جهت‌دهی اندوخته‌های علمی توسط دانشجویان گفت: جهت‌دهی به اندوخته‌های علمی موجب دور شدن دانشجو از فرهنگ‌های مخرب و مبتذل می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر توجه دانشجویان به مسائل فرهنگی و ایرانی اسلامی افزود: خوشبختانه زمینه استفاده از این فرهنگ برای دانشجویان به ویژه دانشجویان پیام‌نور فراهم شده است، چراکه این دانشجویان به علت بومی بودن ارتباط تنگاتنگی با خانواده‌های خود دارند.

موسوی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگترین پشتوانه معنوی دانشجویان است و باید استفاده لازم از این پشتوانه به عمل آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر داشتن اعتماد و اتکا به نفس از سوی قشر دانشجو تصریح کرد: لازمه پیشرفت چه در سطح فردی و چه در سطح اجتماعی با داشتن مولفه‌های مذکور عملی می‌شود.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از 130 دانشجوی برتر در زمینه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول