اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

2700 دانشجویی قزوینی راهی سرزمین نور می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین از اعزام دو هزار و 700 دانشجو به اردو‌های راهیان نور در قالب هفت مرحله خبر داد.

2700 دانشجویی قزوینی راهی سرزمین نور می‌شوند

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک دهه‌ فجر اظهار داشت: رژیم پهلوی با آن همه ظلم و ستم سرانجام با اتحاد ملت و یک دست شدن آنان شکست خورده و فروپاشید.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به راهپیمایی گسترده آحاد ملت و به‌ ویژه دانشجویان برای تجدید میثاق با امام امت عنوان کرد: حماسه امسال قطعا نقشه‌های کورکورانه آمریکا و هم‌پیمانانش را نابود کرد.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه‌ فجر برنامه‌های متنوعی در سطح دانشگاه‌های این استان اجرا شد، افزود: برگزاری مراسم‌های غبار‌روی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانشجو، برگزاری برنامه‌های فرهنگی با رویکرد انقلاب اسلامی جزو برنامه‌هایی بود که در این دهه به اجرا گذاشته شد.

این مسئول با اشاره به هماهنگی برای اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی در سطح دانشگاه‌های مختلف استان قزوین عنوان کرد: اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور از 9 بهمن‌ ماه جاری آغاز شده و تا 28 اسفند‌ ماه نیز ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: در حدود دو هزار و 700 دانشجو در هفت مرحله به اردو‌های معنوی و پر برکت راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس از استان قزوین اعزام می‌شوند.

برزگر با اشاره به اعزام 400 دانشجو از دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی اذعان داشت: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس ضرورت مهم و خطیری است که امروز باید به آن توجه داشت و آن را به نسل جوان و دانشجو انتقال داد.

انتهای پیام/77005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول