اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرح «‌هزار روستا»

715 روستای گیلان آب شرب دارند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: 715 روستا از طرح ‌هزار روستای گیلان از آب شرب برخوردار شدند.

715 روستای گیلان آب شرب دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، کیهان هاشم‌نیا در مراسم افتتاح پروژه آب رسانی به روستاهای اولم و معاف این شهرستان طرح آب رسانی یکپارچه به هزار روستا در گیلان را از افتخارهای جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: 26 کیلومتر لوله‌گذاری برای آب رسانی به دو روستای مذکور انجام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون به 715 روستا از طرح آب رسانی به هزار روستای گیلان آب رسانی شده است و 460 هزار نفر از آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

هاشم‌نیا در ادامه به مقابله دشمن با نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دوره‌هایی را در صدر اسلام گذراندیم که مصادیق آن در جمهوری اسلامی ایران دیده شده است.

استاندار گیلان دوره‌ای که پیامبر (ص) در شعب ابی‌طالب گذراند را مصداق دوران دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با گذراندن جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی کامل شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم ایران در مرحله بدر و خیبر هستند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران را به دلیل ایستادگی در مقابل ظلم مجازات می‌کنند و این مجازات پیروزی ملت ایران را به همراه دارد.

هاشم‌نیا اعمال تحریم‌ها از طرف دشمن را زمینه‌ساز شکوفایی ملت ایران دانست و یادآور شد: مردم ایران مسیر را خوب شناختند و با مقاومت در برابر اعمال تحریم‌ها به پیروزی می‌رسند.

به گزارش فارس، مبلغ 850 میلیون تومان برای آب رسانی به روستاهای اولم و معاف هزینه شده است و 550 خانوار از آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول