اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-305

سعدالدین: طرح یکسان‏سازی آب شرب سمنان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان از اجرای طرح یکسان‏سازی آب آشامیدنی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در سال‏جاری خبر داد.

سعدالدین: طرح یکسان‏سازی آب شرب سمنان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین در گفت‏وگو با خبرنگاران در سمنان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، طرح‏های مختلفی در شهرستان سمنان اجرا شده که قابل مقایسه با گذشته نیست.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیان کرد: طرح یکسان‏سازی آب آشامیدنی در شهرستان سمنان با همکاری مسئولان مربوط اجرا می‏شود.

سعدالدین بیان داشت: در سال‏های اخیر و به خصوص در دولت‏های نهم و دهم، سطح ارائه خدمات در بخش آموزش عالی و آموزش و پرورش در استان سمنان ارتقای قابل ملاحظه‏ای داشته است.

وی از اجرای طرح‏های مختلف در زمینه‏های مسکن مهر و اخذ مجوز دانشگاه خواهران برای تاسیس در شهرستان سمنان خبر داد.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین به پیگیری اختصاص 111 میلیارد تومان اعتبار برای احداث سد فینسک در استان سمنان خبر داد که می‏تواند برای تامین آب مورد نیاز شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر بسیار موثر باشد.

سعدالدین اجرای طرح یکسان‏سازی آب شرب در شهرستان سمنان که بیش از 20 میلیارد ریال در سال‏جاری اعتبار به خود اختصاص می‏دهد را راهی برای بهره‏وری بهتر از آب‏های موجود در این شهرستان دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از برخورداری 99 درصد مردم روستاها و روستائیان پرتلاش سمنان از خدمات بیمه روستایی خبر داد و خواستار تکمیل آمارها در این بخش شد.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: 190 کیلومتر سامانه جمع‏آوری فاضلاب شهری در سمنان اجرایی شده است تا مردم از خدمات بهتری بهره‏مند شوند.

سعدالدین با اشاره به اختصاص 30 درصد اعتبارات در اختیار شهرستان سمنان به روستاها، عمران و آبادانی این مراکز را به عنوان نهادهای اصلی تولید ضروری دانست.

وی از ابلاغ تاسیس دهیاری‏های جدید در چهار روستای آبخوری، امام‏زاده عبدالله، ایج و اروانه در محدوده شهرستان سمنان خبر داد و راه‏اندازی این دهیاری‏ها را گامی در راستای خدمات‏رسانی روان‏تر و بهتر به روستائیان بیان کرد.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی قدس سمنان که به دست رئیس جمهوری انجام شد، را یکی از خدمات ارزنده دولت دهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم سمنان بیان کرد.

سعدالدین با اشاره به افتتاح بیمارستان 220 تخت‏خوابی «کوثر» سمنان که در سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و دولت به سمنان مصوب شده بود، از پیگیری هشت طرح بزرگ این شهرستان در قالب طرح «مهر ماندگار» در شهرستان سمنان به جز طرح انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی خبر داد.

فرماندار شهرستان سمنان تصریح کرد: اجرای طرح توسعه امامزادگان شریف اشرف(ع) و علوی سمنان نیز در شهرستان سمنان انجام خواهد شد.

سعدالدین ادامه داد: بدون شک ملت ایران می‏دانند که امروز تنها با حرکت در مسیر ولایت و اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که می‏توانیم از بحران‏های موجود در کشور به سلامت عبور کرد.

وی یادآور شد: از این بحران‏ها با درایت رهبری و یاری خداوند متعال عبور خواهیم کرد و بدون تردید به مملکت اسلامی ما هیچ آسیبی نخواهد رسید.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول