اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در یادواره شهدای شوشتر

3 هزار نفر شوشتری عازم چزابه شدند

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر گفت: بیش از 3 هزار نفر از مشتاقان حضور در یادواره شهدای شوشتر این شهر را به مقصد چزابه ترک کرده‌اند.

3 هزار نفر شوشتری عازم چزابه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عباس امیدی‌فر ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان‌های راهی مناطق عملیاتی چزابه اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور شوشتر از صبح امروز برای حضور در مراسم یادواره شهدای شوشتر در محل تنگ چزابه راهی این منطقه شده‌اند.

وی با اشاره به تدارکات در نظر گرفته شده برای این مراسم افزود: برای این مراسم بیش از 40 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده بود که استقبال پرشور مردم نشان داد که این تعداد اتوبوس برای انتقال مردم به مناطق عملیاتی کافی نیست و به این دلیل مردم با وسائل شخصی راهی این منطقه عملیاتی شده‌اند.

امیدی‌فر با اشاره به اینکه یادواره شهدای شوشتر در تنگ چزابه برای نخستین بار برگزار می‌شود، تاکید کرد: یادواره شهدا در این منطقه برای نخستین بار است که برگزار می‌شود و استقبال مردم از این مراسم بسیار دور از انتظار بود.

وی با اشاره به اینکه مردم مشتاقانه در مسیر‌های منتهی به این منطقه عملیاتی در حال تردد هستند، افزود: مردم شوشتر به ویژه خانواده‌های معظم شهدا برای حضور در یادواره شهدای شوشتر در عملیات‌های والفجر مقدماتی و والفجر هشت از شوشتر به سوی این مناطق حرکت کرده‌اند و حضور پرشور مردم در این منطقه بسیار پرشور خواهد بود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر خاطر نشان کرد: همه شرایط برای حضور مردم در این منطقه مهیا شده است و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از عملیات والفجر مقدماتی شوشتر یک شهید و در حین برگزاری عملیات 62 شهید و در عملیات والفجر هشت شوشتر 10 شهید در این منطقه به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول