اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبر داد

کشف 500 میلیون ریال اموال مسروقه در خاش

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: پلیس آگاهی خاش در یک عملیات پلیسی اموال سرقتی به ارزش 500 میلیون ریال را کشف و ضبط کرد.

کشف 500 میلیون ریال اموال مسروقه در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان خاش به دنبال سرقت یک محموله بلوریجات در این شهرستان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی به دنبال اقدامات تخصصی و فنی خود موفق شدند فردی به نام «ی.ب» را به عنوان تنها مظنون این پرونده سرقت شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی خاش بیان کرد: در ادامه تحقیقات فنی و تخصصی مأموران پلیس آگاهی مشخص شد تنها مظنون این پرونده یکی از اعضای اصلی یک باند سرقت است و احتمالا در این پرونده سرقت نیز مشارکت داشته است.

آذرپودینه بیان داشت: مأموران با تحت نظر قرار دادن این سارق حرفه‌ای موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری یگان امداد شهرستان خاش وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی از محل اختفاء این متهم تعداد 734 کارتن انواع بلوریجات خارجی به ارزش 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خاش افزود: این متهم در تحقیقات پلیس لب به اعتراف گشود و راز این سرقت بزرگ را برملأ کرد و گفت پنج ماه قبل با همدستی سه نفر دیگر با یک دستگاه خودرو پژو به محلی که این محموله انبار شده بود دستبرد زدیم.

این مسئول عنوان کرد: تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری همدستان دیگر این سارق حرفه‌ای آغاز شده است.

انتهای پیام/75002/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول