اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان:

وانت‌بارهای فروش کالا در همدان مجوز ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان با تأکید بر لزوم ساماندهی وانت‌بارهای شهری در همدان، گفت: وانت‌بارهای فروش کالا در همدان مجوز ندارند.

وانت‌بارهای فروش کالا در همدان مجوز ندارند

حمیدرضا فرسایی‌وحید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با وضعیت وانت‌بارهای شهری همدان اظهار داشت: صدور پروانه کسب برای وانت‌بارها، دستورالعملی است که از وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجمع امور صنفی ابلاغ شده است.

وی افزود: در حال حاضر ما پیگیر امر شناسنامه‌دار کردن وانت‌بارهای شهری هستیم و نامه ابلاغی را نیز به اتحادیه حمل و نقل فرستاده‌ایم.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با اشاره به تشکیل جلسه‌ای در فرمانداری پیرامون رسیدگی به وضعیت وانت‌بارها و با بیان اینکه در حال حاضر وانت بارها زیر نظر اتحادیه حمل و نقل هستند، ابراز داشت: هدف اصلی در بحث این وسایل نقلیه شناسنامه‌دار کردن آنها است.

وی افزود: هدف از شناسنامه‌دار کردن وانت‌بارهای شهری در همدان این نیست که آنها بتوانند بر این اساس در سطح شهر به فروش میوه یا سایر اقلام مبادرت ورزند.

فرسایی‌وحید تصریح کرد: موضوع اصلی و هدف بر اساس شناسنامه‌دار کردن وانت‌بارهای شهری در همدان، این است که بتوانند قانونمند کالاهای خود را حمل و در سطح شهر تردد کنند.

وی بر لزوم شناسنامه‌دار شدن وانت‌بارهای همدان تأ‌کید کرد و این مهم را گامی ارزشی در راستای ساماندهی این وسایل نقلیه و ترددشان در سطح شهر دانست.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام طرح ساماندهی وانت‌بارها در همدان  بتوانیم گام مؤثری در راستای کاهش بار ترافیکی در سطح شهر به واسطه فروش کالا توسط این وسایل نقلیه، برداریم.

انتهای پیام/89004‌/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول