اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

نوروز 92 کمبود عرضه کالا در چهارمحال و بختیاری نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مایحتاج پایان سال و عید نوروز 92 در این استان تامین و ذخیره شده است.

نوروز 92 کمبود عرضه کالا در چهارمحال و بختیاری نداریم

رحمن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در رابطه با تامین مرغ مصرفی مردم در ماه‌های پایانی سال هیچ مشکلی وجود ندارد به طوری که باید گفت 300 هزارتن مرغ مازاد نیز در استان وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مصرف سالانه مرغ در این استان 19 هزارتن است افزود: در رابطه با تامین مواد خوراکی و ضروری موردنیاز مردم استان هیچ مشکلی وجود ندارد و در این راستا مایحتاج پایان سال و عید نوروز نیز تامین و ذخیره شده است.

کرمی در ادامه با بیان اینکه توزیع سیب و پرتقال نوروزی از 25 اسفندماه در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: تاکنون افزون بر یک هزار و 200 تن میوه نوروزی در این استان ذخیره‌سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خرید و ذخیره‌سازی میوه همچنان ادامه دارد بیان داشت: این مقدار میوه، نیاز مردم این استان را در ایام نوروز تا 15 فروردین سال 92 را تأمین می‌کند.

وی همچنین از ذخیره‌سازی مواد پروتئینی در این استان خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام گرفته، تمهیدات لازم برای تأمین مواد پروتئینی استان در ایام تعطیلات عید نوروز به عمل آمده است.

کرمی افزود: در تعطیلات عید نوروز هر سال میزان تقاضا برای مصرف بسیاری از مواد مورد نیاز مردم به خصوص گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ افزایش می‌یابد، این در حالی است که در راستای سیاست‌های تنظیم بازار مواد پروتئینی مردم در ایام عید نوروز، بیش از سال گذشته تأمین و ذخیره شده است.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس، این سازمان مواد پروتئینی به خصوص مرغ و گوشت قرمز را در شرکت پشتیبانی دام خریداری و ذخیره‌سازی کرده است.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول