اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌ مقام کمیته امداد کردستان در جمع دانشجویان:

خودباوری نظام اسلامی را از پیچ سخت اقتصادی عبور می‌دهد

خبرگزاری فارس: قائم ‌مقام کمیته امداد کردستان گفت: ملت ایران با پیروزی انقلاب، جایگاه خود در حاکمیت را پیدا کردند و اکنون با اتکا به این جایگاه و خودباوری نظام اسلامی را از پیچ سخت اقتصادی عبور می‌دهند.

خودباوری نظام اسلامی را از پیچ سخت اقتصادی عبور می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا طاهری در جمع دانشجویان و خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی در سنندج اظهار داشت: قصه دشمنی استکبار با ایران اسلامی ناتمام است و در زمان‌ها و مکان‌های مختلف به شیوه‌ای خود را نشان می‌دهد.

به گفته قائم ‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی کردستان، دشمنان  الگو بودن ایران برای کشورهای منطقه و آزادی‌خواهان جهان را برنمی‌تابند لذا برای کاهش تأثیرات انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور آن نقشه‌هایی را ترسیم می‌کنند.

وی افزود: ساقط کردن انقلاب و جلوگیری از حرکت رو به رشد آن در طول این 34 سال تنها هدف دشمن بوده که در قالب‌های گوناگون خود را نشان داده است،

طاهری تصریح کرد: ایجاد ناامنی در مناطق مرزی، تحمیل جنگی نابرابر، جنگ ‌نرم و تحریم‌های اقتصادی از جمله برنامه‌هایی است که در راستای براندازی حکومت اسلامی طراحی شده است.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام‌خمینی کردستان افزود: هجمه نرم یکی از حربه‌های دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده و کمرنگ کردن آموزه‌های دین در اجتماع است که مقابله با آن نیاز به ارتقای سطح بصیرتی دارد و این با حرکت در مسیر ولایت فقیه تحقق می‌یابد.

به گفته طاهری، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی یکی از برنامه‌های جدی دشمن به‌ویژه در استان‌هایی چون کردستان است اما مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان با فتوایی که در مورد اهانت به مقدسات شیعه و سنی دادند خط بطلانی بر برنامه‌های دشمن کشیده شد.

وی به توطئه دشمنان و فتنه 88 نیز اشاره کرد و گفت: دشمن با سوءاستفاده از بی‌بصیرتی و کم تعهدی برخی از خواص فتنه‌ای را در کشور طراحی و پیاده کرد که می‌توانست لطمه‌های جبران‌ناپذیری را بر پیکره انقلاب وارد کند.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان عنوان کرد:  روشنگری‌های مقام معظم رهبری و حضور پرشور ملت ایران در 9 دی فتنه 88 را به کابوسی برای دشمنان تبدیل کرد.

طاهری از تحریم‌های اقتصادی نیز به عنوان آخرین تیر دشمنان نام برد و افزود: ملت ایران با حفظ اتحاد و همبستگی ملی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری تحریم‌ها را به فرصتی در راستای رشد و اقتدار بیشتر کشور تبدیل می‌کنند.

وی نقش جوانان در شکستن تحریم‌های دشمنان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: بدون شک این قشر مؤثر نظام و ملت ایران را از این گردنه سخت اقتصادی عبور خواهند داد.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام‌خمینی کردستان افزود: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و دینی به خاطر حضور مقتدر و مؤثر جوانان آن است.

طاهری در پایان از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد به عنوان جوانانی پویا، توانمند و صاحب ایده و فکر نام برد و افزود: بیشتر مددجویان زیرپوشش این نهاد با تکیه بر نیروی فکر و استعداد به عنوان انسان‌های موفقی در عرصه‌های مختلف اجتماع مطرح  هستند.

انتهای‌پیام/79002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول