اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان انجام شد

بهره‎برداری از 116 پروژه عمرانی و اقتصادی در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار گلستان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 116 پروژه در شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

بهره‎برداری از 116 پروژه عمرانی و اقتصادی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح‎های اقتصادی و سرمایه‎گذاری این شهرستان که با حضور ائمه جمعه، استاندار گلستان، فرماندار و مسئولان گنبدکاووس در «هایپرهاوش» برگزار شد، گفت: پروژه‌هایی همچون «هایپرهاوش» در اشتغالزایی برای جوانان منطقه بسیار مؤثر است.

سلیمان عباسی بر حمایت از سرمایه‌گذاران منطقه تأکید کرد و اظهار داشت: افزایش تولیدات داخلی در جلوگیری از خروج ارز به خارج از کشور مؤثر است.

وی ادامه داد: شهرستان گنبدکاووس به عنوان دومین شهر استان گلستان از نظر اهمیت و نخستین شهر استان از نظر وسعت دارای ظرفیت‎های سرمایه‎گذاری بسیاری است که مستلزم توجه ویژه مسئولان برای تخصیص اعتبارات است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این آیین با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 116 پروژه خاطرنشان کرد: 57 پروژه به ارزش بیش از 231 میلیارد ریال از پروژه‎های عمرانی و 54 پروژه به ارزش بیش از 202 میلیارد ریال از پروژه‌های اقتصادی است.

نورالله نوراللهی تصریح کرد: عملیات پنج پروژه اجرایی می‌شود که مهم‌ترین آن 14 پروژه گازرسانی، 15 پروژه جهاد کشاورزی، هشت پروژه شرکت آب منطقه‌ای و آبگیری ایستگاه پمپاژ بوده که افتتاح سالن ورزشی در سیدآباد و زابل‌آباد از پروژه‌های شاخص شهرستان در ایام دهه فجر است.

مهدی محمدی، سرمایه‎گذار پروژه هاوش نیز در این مراسم گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال برای 210 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و از تکنولوژی پیشرفته‎ای برخوردار است و موجب تحول و ایجاد خلاقیت می‌شود.

انتهای پیام/2307/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول