اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت تأکید کرد

برخورد شدید با واحدهای صنفی متخلف در سطح بازار

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: بازرسان باید با واحدهای صنفی که تخلف آنها محرز است به شدت برخورد کنند به گونه‌ای که بار دیگر تکرار تخلف از سوی آنها صورت نگیرد.

برخورد شدید با واحدهای صنفی متخلف در سطح بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی و بازدیدهایی که از سطح شهر صورت گرفته است و همچنین نزدیک شدن به ایام عید نوروز بررسی مشکلات بازار و کنترل قیمت‌ها بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: امیدواریم که اداره‌های بازرگانی، تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال با حساسیت بیشتری نسبت به وضعیت بازار نظارت‌های خود را انجام دهند تا در این زمینه حقی از مردم بر عهده مسئولان قرار نگیرد.

معناصری یکی از عمده‌ترین ابزار سوء‌استفاده واحدهای صنفی را عدم نصب برچسب قیمت روی کالاها ذکر و تصریح کرد: علاوه بر تأکید بر نصب برچسب قیمت کالاها از همه مسئولان مربوطه تقاضا می‌شود در این زمینه نظارت بیشتری انجام دهند.

وی ابراز داشت: همه مسئولان باید در چارچوب قانون و در حد توان خود نسبت به ثبات قیمت‌ها و سر و سامان دادن وضعیت بازار تلاش کنند، زیرا هیچ‌گونه سهل‌انگاری و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

معناصری هدف از تشکیل ستاد تنظیم بازار را بررسی مشکلات مردم نسبت به بازاریان متخلف ذکر و عنوان کرد: بازرسان باید با واحدهای صنفی که تخلف آنها محرز است به شدت برخورد کنند به گونه‌ای که از سوی آنها بار دیگر تکرار تخلف صورت نگیرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: باید تلاش شود تا این مشکلات با همفکری و تعامل مسئولان مربوطه صورت گیرد و در حیطه کاری خود تا جایی که قانون اجازه می‌دهد به آن عمل کنند.

معناصری در زمینه رفع مشکل محل نمایشگاه دائمی این شهرستان بیان داشت: در راستای حفظ محدوده ترافیکی و ایمنی شهروندان باید کارشناسان مربوطه با ارائه راهکارهای امنیتی برای جلوگیری از حوادث احتمالی در مسیر این نمایشگاه اقدام کنند.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه محدوده شهری جیرفت تا میدان امام حسین (ع) در حیطه شهرداری و خدمات شهری قرار دارد از این میدان به بعد در حوزه کاری اداره راه و شهرسازی شهرستان قرار دارد که شامل بلوار مقابل نمایشگاه نیز می‌شود.

معناصری خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به برگزاری نمایشگاه در اسفند ماه جاری باید این اداره با همکاری مجمع امور صنفی شهرستان نسبت به ساماندهی مسیر رفت و آمد این نمایشگاه اقدام کند.

وی اظهار داشت: همچنین جمع‌آوری ماشین‌های دوره‌گرد و دستفروش باید با جدیت بیشتری توسط شهرداری پیگیری شود تا با توجه به قرار گرفتن در ایام نوروز چهره شهر رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.

انتهای پیام/80001/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول