اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 11 شهرداری اصفهان صورت گرفت

افتتاح هشتمین بازار روز کوثر در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: هشتمین بازار روز کوثر در منطقه 11 شهرداری اصفهان افتتاح شد.

افتتاح هشتمین بازار روز کوثر در اصفهان

سید رضا حکیم فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی استقبال بسیار چشمگیر مردم از بازارهای هفت‌گانه روز در شهر اصفهان اقدام به راه‌اندازی هشتمین بازار روز در منطقه رهنان کردیم.

وی در ادامه افزود: تمامی مایحتاج عمومی و سبد کالای خانواده شامل گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و خوار و بار در این بازار موجود است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: اهمیت به تاریخ تولید کالاها در بازارهای روز سبب عرضه محصولات تازه و با کیفیت به مشتریان شده است که عامل بسیار مهمی در استقبال مردم می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاشمان بر این بوده است که در بازارهای روز کوثر از محصولات تولید داخل و نام آشنا استفاده کنیم تا کیفیت کالا های عرضه شده را تامین کرده باشیم.

حکیم فعال اضافه کرد: قیمت مناسب، ساماندهی انواع  کالاها در کنار یکدیگر، تنوع کالاها و مرغوبیت محصولات سبب استقبال مردم از بازار های روز کوثر در سطح شهر اصفهان کرده است.

انتهای پیام/63021/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول