اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دولت باید تمام همتش را برای کنترل بازار بگذارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قائمشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: الان زمانی است که دولت باید تمام همتش را برای کنترل بازار بگذارد.

دولت باید تمام همتش را برای کنترل بازار بگذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز قائمشهر با اشاره به سخنان آمریکا در مورد اعمال فشار تحریم‌های فلج‌کننده و پیشنهاد مذاکره با ایران اظهار داشت: امروز که برنامه‌های آمریکا در سوریه ناکام ماند او درصدد جبران رسوایی‌های خود است.

وی بهترین راه برای نیل به این هدف آمریکا را ادعای به مذاکره کشاندن ایران دانست تا بدان وسیله اعلام کند که فشار تحریم‌ها بر ایران تاثیرگذار بوده است ولی ملت ایران از عاشورای 61 هجری تاکنون شعارش «هیهات منا ظله» بود.

*خوشحالی عده‌ای افراد ساده برای مذاکره با آمریکا

معلمی با اشاره به رفتار آمریکا در حمایت از فتنه و فتنه‌گران و حمایت از تروریست‌ها و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و اعلام تحریم‌های فلج‌کننده در قبال ایران تصریح کرد: این رفتار هیچ سنخیتی با حسن نیت آمریکا برای مذاکره و سازش با ایران ندارد چرا که اگر آمریکا خواهان سازش بود بابت این همه جنایات و بلوکه ثروت‌های ایران عذرخواهی می‌کرد.

خطیب جمعه قائمشهر تصریح کرد: اگر هر ایرانی یک جو غیرت داشته باشد تنها شعارش "هیهات منا ظله" است.

وی با اشاره به خوشحالی عده‌ای افراد مغرض و ساده برای مذاکره با آمریکا بیان داشت: آنان باید بدانند آمریکا با شکست خاورمیانه‌ای ، تنها برگ برنده خود را به میز مذاکره کشاندن ایران می‌داند ولی ملت ایران با فشار و تهدید مرعوب آنان نخواهد شد.

*دولت در کنترل بازار کم آورد

معلمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه نظام و دولت افزود: اصل نظام یک حساب و اداره امور جامعه حساب دیگری دارد، الان زمانی است که دولت باید تمام همتش را برای کنترل بازار بگذارد.

وی تاکید کرد: دولت با وجود همه خدمات خوب گذشته و مقاومت در مقابله با زیادی‌خواهی استکبار، در کنترل بازار کم آورد که شایسته است برای کنترل آن همت بگمارد.

امام جمعه قائمشهر، مخیر بودن ملت در انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان را موهبت نظام دانست و منتخبان هم باید بدانند که این فرصت را از انقلاب و قانون اساسی و امام راحل دارند.

معلمی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر علمی ایران اذعان داشت: در بعد اخلاق نتوانستیم به موازات علم و فناوری پیشرفت کنیم.

وی افزود: با وجود تذکرات صریح و سخنان شفاف رهبری گاهی احساس می‌کنیم که دارند رهبری را خون به دل می‌کنند. مگر رهبر چقدر می‌تواند مدارا و حوصله داشته باشد.

این عضو خبرگان رهبری راهپیمایی 22 بهمن را نمایش اقتدار وحدت ملت، نابودی و شکست دشمنان و بیداری غافلان اعلام کرد و افزود: در 22 بهمن با حضور جدی اهل ایمان، اقتدار ملت اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/86008/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول