اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کرمان:

تولیدکنندگان داخلی به رقابت با بازارهای خارجی بپردازند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: تولیدکنندگان داخلی با عرضه محصولات باکیفیت به رقابت با بازارهای خارجی بپردازند.

تولیدکنندگان داخلی به رقابت با بازارهای خارجی بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود الهی ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه مشارکت‌های مردمی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار داشت: یکی از دستورالعمل‌های این کارگروه فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای تولید داخلی است.

وی ابراز داشت: یکی از مواردی که در این زمینه باید به آن توجه کرد، ترغیب تولیدکنندگان به عرضه محصولات باکیفیت است، زیرا بخشی از دلایل مصرف کالاهای خارجی، کیفیت نامطلوب کالاهای داخلی عنوان می‌شود.

الهی با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: استفاده از کالاهای تولید داخل کشور علاوه بر اینکه به اقتصاد کشور کمک می‌کند، اشتغال‌زایی را نیز به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت و کمیت کالاها، تبلیغات مناسب و آموزش از موارد اصولی برای حمایت از تولید داخلی است.

حمید قاسم‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: ارائه گزارشی از هجمه کالاهای قاچاق در استان و طبقه‌بندی آنها بر نحوه فعالیت صنایع داخلی موثر است.

وی بیان داشت: با این کار صنایع ما می‌توانند نیازهای جامعه را شناسایی کرده و نسبت به تولید آنها با کیفیت مطلوب‌ اقدام کنند و بازار را در دست بگیرند.

قاسم‌نژاد با اشاره به برپایی جشنواره‌های اصناف افزود: از تولیدکنندگان برتر در این جشنواره‌ها دعوت شود و در کنار آن به برپایی میزگردها، دوره‌های آموزشی و تبلیغات مناسب پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه یک بسته کاری و فعالیت به طور همزمان می‌توان به حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استفاده از کالاهای داخلی رسید.

انتهای پیام/80017/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول