اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

حمایت از تولید داخلی اقتصاد مقاومتی را توانمند می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ باید از تولیدکنندگان داخلی در مسیر رونق اقتصادی حمایت کرد چرا که این عرصه زمینه ارتقای اقتصاد مقاومتی را بهتر از گذشته فراهم می‌آورد.

حمایت از تولید داخلی اقتصاد مقاومتی را توانمند می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان با هدف رونق اقتصادی و تولیدات داخلی تاکید کرد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد:‌ در تحقق شعار سال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که با طراحی تیزبینانه و آینده‌نگرانه مقام معظم رهبری نامگذاری شده باید در مسیر تقویت ظرفیت‌های ملی و استانی برای رسیدن به خودباوری و خودکفایی و استقلال اقتصادی تلاش کرد.

دبیر با اشاره به نزدیکی ایام پایانی سال خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید علاوه بر رصد آخرین وضعیت قیمت کالا و کنترل آن در بازار، برای مقابله با افزایش قیمت خودسرانه اقلام پرمصرف برخورد قانونی کند.

این مسئول مهم‌ترین راهکار برای مقابله با تحریم‌های دشمنان را افزایش تولیدات داخلی اعلام کرد و ادامه داد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب و عملی کردن اقتصاد مقاومتی تولید داخلی را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

وی وظیفه همه مسئولان با رویکرد سازنده و همت همگانی در رسیدن به هدف‌گذاری‌های منتهی به تولید ملی را بیش از پیش ضروری اعلام کرد.

فرماندار اردبیل خواستار ساماندهی شهرک‌های صنعتی استان شد و بیان کرد: در صورت فعال بودن این شهرک‌ها مشکل بیکاری در شهرستان برطرف می‌شود.

پرداخت 31 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در جلسه‌ای که مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردبیل با فرماندار اردبیل برگزار کرد، اظهار داشت: مبلغ 31 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد اردبیل پرداخت شده است.

جلیل قدیمی افزود: این میزان تسهیلات به 635 خانواده زیر پوشش و افراد غیر مددجو پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: 452 مورد از این تسهیلات مشاغل خانگی هستند که به مددجویان و افراد نیازمند پرداخت شده و بیش از 17 میلیارد و 530 میلیون ریال در این زمینه پرداختی داشتیم.

قدیمی همچنین خاطرنشان کرد: 144 مورد وام خوداشتغالی به ارزش 8 میلیارد و 560 میلیون ریال از ابتدای امسال پرداخت شده و 39 مورد نیز از محل اعتبارات کمیته امداد در اختیار مددجویان و اقشار کم درآمد قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل افزود: یک‌هزار و 880 طرح اشتغال خانگی و خوداشتغالی نیز مصوب شده و برای پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شدند.

انتهای پیام/62004/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول