اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

معافیت 10 درصدی مالیاتی واحدهای تولیدی اعمال شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ضرورت دارد معافیت 10 درصدی مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی به درستی اعمال شده و عملیاتی شود.

معافیت 10 درصدی مالیاتی واحدهای تولیدی اعمال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: آنچه که در این زمینه مهم و اساسی به نظر می‌رسد حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی است که با همدلی بیشتر امکان آن وجود دارد.

وی با اشاره به حق تعیین شده طبق مصوبه دولت برای برخورداری صنایع و واحدهای تولیدی این شهرک از معافیت 10 درصدی مالیاتی طبق ماده 132 قانون مالیات، عدم اجرای آن ماده قانونی را در زمان حاضر غیر‌قابل قبول دانست.

نیکزاد گفت: چون در زمان سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران و کارخانه‌داران این شهرک، قول معافیت 10 درصدی مالیات به آنان داده شده و سرمایه‌گذاران نیز بر همین اساس واحدهای تولیدی خود را در این مکان احداث و راه‌اندازی نموده‌اند، لذا تحقق عملی وعده‌های موصوف باید پیگیری شود.

این مسئول برای انجام مکاتبات دولت و مجلس در جهت طرح و رفع این مشکل قول مساعد داد.

وی همچنین از اختصاص یک دستگاه مینی‌بوس با نرخ و یارانه دولتی برای فعالیت و ارائه خدمات در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به شرط تمایل و وجود بخش خصوصی خبر داد و بر ایجاد دو مورد ایستگاه به همین منظور توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل وجود شعبه بانکی برای ارائه خدمات در این شهرک به لحاظ استقرار و وجود واحدهای متعدد تولیدی و صنعتی در این مکان را ضروری دانسته و برای پیگیری این موضوع نیز قول مساعد داد.

نیکزاد در ادامه بر اطلاع‌رسانی مسئولان برق استان و شهرستان نمین در مورد هرگونه نوسانات برق در این شهرک و سایر شهرک‌های استان در 48 ساعت قبل از قطعی جریان برق نیز تأکید نمود و مقرر شد در مورد مسائل امنیتی این شهرک، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، استعلامات و استنادات قانونی خود را در راستای استقرار نیروی انتظامی در این شهرک به استانداری ارائه نماید تا موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

در ادامه این جلسه اعضای هیئت مدیره و سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی شهرک نیز به بیان مسائل و مشکلات شهرک پرداختند و گفتند، نبود درمانگاه و نمایندگی اداره پست، مشکلات مربوط به ایاب و ذهاب و جا‌به‌جایی کارگران و شاغلان واحدهای تولیدی و صنعتی، نوسانات و قطعی مکرر جریان برق از جمله عمده‌ترین مشکلات موجود در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل می‌باشد که برای رفع مشکلات مطروحه از سوی مسئولان ذیربط قول مساعد داده شد.

انتهای پیام/62003‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول