اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت:

نظام در مقابل سیاست‌های خصمانه مستکبران ایستادگی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: نظام در مقابل سیاست‌های خصمانه مستکبران ثابت قدم می‌ایستد.

نظام در مقابل سیاست‌های خصمانه مستکبران ایستادگی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسگر ظهر امروز در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن مشهد در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا (ع) اظهار کرد: ملت ایران با این شرکت گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که علی‌رغم گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب و ترفندهای معاندان ذره‌ای از استقلال و عظمت نظام و کشور و آرمان‌های نظام عقب‌نشینی نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت افزود: انقلاب به برکت حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و با رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و امروز عامل استمرار و بقای آن همین حضور مردم است.

قاضی‌عسگر خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به برکت رهبری‌های حکیمانه امام راحل اسلام ناب محمدی و ارزش‌های اسلامی در جامعه احیا و گسترش یافت.

وی یادآور شد: زمانی‌که کمونیست‌ها دین اسلام را افیون ملت‌ها قلمداد می‌کردند، امام خمینی (ره) تئوری ولی‌فقیه را به عنوان بهترین شیوه برای اداره حکومت اسلامی مطرح کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت تاکید کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی در کشور گسترش یافت و مردم با حضور گسترده خود در صحنه انتخابات به طور آزادانه فرد و یا افراد مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

قاضی‌عسگر با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب کشور وابسته به سایر کشورها بود، اظهار کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ملت و کشور ایران مستقل‌ترین مردم و کشور دنیا است و کشورمان به پیشرفت‌های مختلفی مانند اقتصادی، علمی و فرهنگی دست پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: نظام در مقابل سیاست‌های خصمانه مستکبران ثابت قدم می‌ایستد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه عده‌ای ساده‌لوح تصور می‌کنند که اگر آمریکا به ما لبخند زد باید تسلیم خواسته‌های این کشور شویم، گفت: فلسطینیان سال‌ها با آمریکا مذاکره می‌کنند اما هیچ چیزی نصیبشان نشده است.

انتهای پیام/70005/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول