اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان عنوان کرد

فروش 2 میلیارد ریالی کرمان در جشنواره ملی عشایر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: صنایع دستی عشایر استان کرمان در جشنواره ملی صدای عشایر 2 میلیارد ریال به فروش رفت.

فروش 2 میلیارد ریالی کرمان در جشنواره ملی عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس‌الدینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان با برپایی 40 غرفه صنایع دستی حضور پررنگی در جشنواره ملی صدای عشایر داشت و موفق شد در زمینه صنایع دستی 2 میلیارد ریال فروش داشته باشد.

وی بیان داشت: استان کرمان همچنین با برپایی چهار سیاه چادر و یادمان شهدای عشایر در جشنواره ملی صدای عشایر حضوری فعال داشت و مورد استقبال استان‌های دیگر قرار گرفت.

شمس‌الدینی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تهران طی هفته دوم اسفند ماه افزود: این همایش که با حضور گسترده سرمایه‌گذارانی از سراسر کشور برگزار می‌شود، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی محسوب می‌شود.

وی از برپایی همایش ملی باستان‌شناسی جیرفت و همایش بین‌المللی تمدن هلیل‌رود در 11 اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این همایش‌ها فصل جدید کاوش‌های حوزه هلیل‌رود نیز آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی سفر مهر با هدف توسعه فرهنگ سفر ابراز داشت: در مرحله اول‌ این طرح برای رانندگان تاکسی، اتوبوس و رانندگان بین‌راهی اجرا می‌شود.

شمس‌الدینی خواستار همکاری هر‌چه بیشتر دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی برای اجرای طرح سفر مهر شد و گفت: رانندگان بهترین سفیران برای حوزه گردشگری هستند که می‌توانند ظرفیت‌های استان را به دیگران انتقال دهند.

وی همچنین بر آموزش رابطان گردشگری در مدارس تاکید کرد و اظهار داشت: رابطان گردشگری با داشتن اطلاعات کامل و جامع از مناطق سیاحتی در زمینه ترویج بحث گردشگری موثر واقع می‌شوند.

انتهای پیام/80017/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول