اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی یزد:

غیرت و آزادمردی عشایر در خور تحسین است

خبرگزاری فارس: عضو حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی یزد، غیرت، آزادمردی و رشادت‌های عشایر را قابل تحسین ذکر کرد.

غیرت و آزادمردی عشایر در خور تحسین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام محمود قائمی در جشنواره عشایر روستای هارونی اظهار داشت: عشایر به حق پشتوانه تاریخ ایران هستند و غیرت و آزادمردی آنها در همه دوره‌ها قابل تحسین است.

وی افزود: تاریخ انقلاب پر از بزرگواری‌ها و رشادت‌های عشایر است و آنان افتخارآفرینان این مرز و بوم هستند.

قائمی عنوان کرد: روزگاری سیاست‌های دشمن شادکن طاغوت نگاهی غلط به عشایر داشت اما در همان زمان نیز بسیاری بر رشادت‌های عشایر گواهی می‌دادند و انقلاب اسلامی نیز نگاه به این قشر تأثیرگذار را کاملأ تغییر داد.

وی ادامه داد: ایام دهه فجر یادآور قابلیت مردم است و ایامی برای یادآوری گذشته است و اینکه به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه شایسته خود بازگشته‌ایم.

قائمی تأکید کرد: هر فردی به ویژه عشایر، در هر کجا وظیفه دارند که برای استمراربخشی به این نظام تلاش کنند.

عضو حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی یزد عنوان کرد: غیرت عشایر و آزادگی و خداپرستی آنان در بسیاری از پشت میز نشین‌ها وجود ندارد و همین مسئله وظیفه آنان را دو چندان می‌کند.

یکی از نمایندگان عشایر هارونی نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: عشایر چون گذشته پشتیبان انقلاب هستند و حربه‌های مختلف دشمنان آنان را دلسرد نخواهد کرد.

سبزعلی اکبری افزود: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نیز، تنها زمینه‌های تلاش در این قشر را فراهم می‌کند و تاثیری در روند حمایت عشایر ندارد.

جشنواره عشایر روستای هارونی از توابع بخش بهمن با همکاری امور عشایری جهاد کشاورزی ابرکوه برگزار شد و برنامه‌های دیدنی این جشن که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، مورد توجه حاضران که از شهرستان ابرکوه، یزد و شهرستان خرم‌بید در این مراسم شرکت کرده بودند، قرار گرفت.

انتهای پیام/2464/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول