اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی:

مشهد نسبت به سایر کلان‌شهرهای کشور بزه و جرم کمتری دارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: به برکت امام رضا(ع) کلانشهر مشهد نسبت به سایر کلان‌شهرهای کشور کمترین بزه و جرم را داراست.

مشهد نسبت به سایر کلان‌شهرهای کشور بزه و جرم کمتری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سرهنگ حسین بیدمشکی در حاشیه بازدید پرسنل آگاهی خراسان رضوی از مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی اظهار داشت: تامین امنیت هر چه بیشتر زائران بارگاه منور رضوی هدف مشترک آستان قدس رضوی و مجموعه نیروی انتظامی خراسان رضوی است. 

وی افزود: همواره سعی کرده‌ایم محیطی آرام و امن را در سطح شهر مقدس مشهد و محورهای منتهی به این کلانشهر در سطح استان، برای زائران حرم مطهر رضوی فراهم کنیم. 

وی با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی با اداره آگاهی حرم مطهر در راستای ارتقای ضریب امنیت اماکن متبرکه افزود: بحمدالله با تلاش‌های گسترده مجموعه کارکنان خدوم آستان قدس رضوی، حرم مطهر امام رضا(ع) در عالی‌ترین سطح به لحاظ امنیت قرار دارد و به منظور ایجاد هم‌افزایی، ارتقای سطح کیفی خدمات و تبادل اطلاعات دوسویه، این تعامل بیش از گذشته خواهد شد. 

بیدمشکی تصریح کرد: تاثیرات معنوی وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) عامل بسیار مؤثری در پیشگیری از وقوع جرم است و به برکت این امام رئوف(ع) کلانشهر مشهد نسبت به سایر کلان‌شهرهای کشور کمترین بزه و جرم را داراست. 

رئیس اداره آگاهی حرم مطهر رضوی نیز با ابراز خرسندی از حضور رئیس و پرسنل آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی، ایجاد و فراهم کردن محیطی آرام و ایمن برای زائران این حریم ملکوتی همواره در رأس فعالیت‌های مجموعه بوده است. 

محمدباقر اتحاد تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، حرم مطهر رضوی در مقایسه با سایر اماکن مذهبی دنیا در بالاترین و عالی‌ترین سطح امنیت قرار دارد.

 وی ادامه داد: با تعامل بسیار سازنده‎ای که با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی داریم، زائران می‌توانند همواره با خیال آسوده از فیوضات این بارگاه منور بهره‌مند شوند. 

اتحاد در پایان به زائران حرم مطهر رضوی توصیه کرد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در اماکن متبرکه در حال ارائه خدمت می‌باشند و زائران می‌توانند با سپردن طلا، جواهر و وجه نقد خود به دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند که در تمامی صحن‌های حرم مطهر فعال هستند راحت به زیارت بپردازند.

 انتهای پیام/70005/ج/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول