اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

برگزاری جشنواره اتفاق ویژه سمن‌های غیردولتی/ مهلت ثبت نام تمدید شد

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره اتفاق گفت: مهلت ثبت نام دومین جشنواره اتفاق تا 28 بهمن ماه تمدید شد.

برگزاری جشنواره اتفاق ویژه سمن‌های غیردولتی/ مهلت ثبت نام تمدید شد

حبیب‌الله زحمت‌کش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: جشنواره اتفاق تنها جشنواره‌ای است که تمام نهادهای غیردولتی اعم از سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد، کانون‌های دانش‌آموزی دانشجویی و ...با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه جشنواره اتفاق به انتخاب برترین تشکل‌های غیردولتی در 17 محور می‌پردازد، تصریح کرد: محورهای جشنواره اتفاق شامل جشنواره، نمایشگاه، کتاب، کتاب الکترونیکی، همایش، نشریات، دوره آموزشی، نشریات‌‌الکترونیکی، اردو، اردوهای جهادی، پایگاه اینترنتی، مسابقات مطالعاتی، مستند، مسابقه ورزشی، نمایش و تئاتر، فیلم و مجموعه داستانی است.

زحمتکش بیان داشت: در این جشنواره ارزیابی در سه محور کلی انجام می‌شود، در نهایت با تجمیع امتیاز‌های کسب شده در هر سه بخش، امتیاز نهایی سمن محاسبه‌ می‌شود.

وی گفت: ارزیابی کیفی فعالیت برتر سمن، ارزیابی کمی تمامی فعالیت‌های سمن و ارزیابی تشکیلاتی و ستادی سمن محورها یا ارزیابی شرکت در جشنواره مذکور است.

زحمت‌کش در ارتباط با شرایط شرکت در جشنواره گفت: متقاضی شرکت‌کننده در جشنواره باید دارای مجوز فعالیت از دستگاه‌های قانونی باشد، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت حساب کاربری از طریق سایت الزامی است، ضمن اینکه تشکل‌ها نمی‌توانند به صورت گروهی، شبکه‌ای یا سازمانی در جشنواره شرکت کنند و هر تشکل باید دستاوردهای مربوط به سمن خود را ارائه کند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: سمن متقاضی باید فرم فعالیت‌های انجام شده خود را مطابق محورهای معرفی شده صادقانه تکمیل و از طریق سایت جشنواره به منظور ارزیابی و داوری ارسال کند، صحت فرم‌های تکمیل شده از طریق ادارات کل ورزش و جوانان استان تأیید می‌شود.

زحمتکش گفت: ثبت نام برای حضور در این جشنواره به صورت متمرکز و در سایت  ettefagh2.ir انجام می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: جشنواره اتفاق دو به منظور معرفی توانمندی‌‌ها، استعدادها، ایجاد حس رقابت در بین سازمان‌های مردم‌نهاد جوان کشور، معرفی دستاوردهای آنان و تقدیر از برترین‌ها با رویکرد ارزیابی و سطح‌بندی سمن‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: در همین راستا سازمان‌های مردم نهاد علاقمند برای شرکت در جشنواره می‌توانند با توجه به محورهای فعالیت ذکر شده در سایت جشنواره ثبت‌‌نام کنند، فعالیت‌های مورد پذیرش این جشنواره باید بین پاییز 88 تا پاییز 91 به انجام رسیده‌ باشند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول