اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن،

مردم آبپخش عشق ولایی را به رخ جهانیان کشیدند

خبرگزاری فارس: مردم آبپخش با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، عشق و ارادت خود به نظام اسلامی و ولایت را نشان دادند.

مردم آبپخش عشق ولایی را به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مردم مومن و انقلابی آبپخش در راهپیمایی صبح امروز حضوری به یادماندنی و پرشور داشتند و یکبار دیگر عشق و علاقه خود به ارزش‌ها و معنویات را نشان دادند.

مردم آبپخش از محلات قلایی و بهرام‌آباد و درواهی راهپیمایی خود را آغاز کردند و در بولوار وحدت جمع شدند و وحدت و همدلی و ایمان خود را به منصه ظهور گذاشتند.

" 22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله"، " علمدار بصیرت بوشهری‌ها فدایت"، " مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس"، " ندای هر بسیجی مرگ بر انگلیس"، " در بهار آزادی جای شهدا خالی" و " ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" از مهم‌ترین شعارهایی بود که در این راهپیمایی توسط مردم آبپخش سر داده شد.

بخشدار آبپخش در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حضور مردم در واقع پاسخی دندان‌شکن به استکبار جهانی و تحریم‌کنندگان بود و جهانیان با مشاهده این حضور مردم در راهپیمایی پی به عزت و افتخار مردم ایران بردند.

احمد خرم‌روز تصریح کرد: امروز چشم تمام جهان به این راهپیمایی دوخته شد و مردم جهان بار دیگر وفاداری مردم به این نظام را مشاهده کردند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری اذعان داشت: حماسه‌ای دیگر در راه است و مردم سراسر ایران اسلامی به فضل خدا در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بار دیگر حاضر می‌شوند و حماسه‌ای ماندگار را خلق می‌کنند.

بخشدار آبپخش گفت: امام خمینی(ره) یگانه دوران و حضورش نویدبخش جهانی تازه به بشریت بود و برکات و خیرات آن رهبر فرزانه، چشمه همیشه جوشانی است که سرزندگی و رونق جان و جهان آدمیان را رقم زد.

خرم‌روز یادآور شد: امروز حرکت در مسیر رهبری و تبعیت از ولایت فقیه وظیفه‌ای همگانی است و همه باید در این راستا اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول