اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش خبر داد

برپایی شب خاطره انقلاب با حضور مبارزان انقلابی در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برپایی شب خاطره انقلاب با حضور مبارزان انقلابی در آبپخش خبر داد.

برپایی شب خاطره انقلاب با حضور مبارزان انقلابی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی سه‌شنبه ‌شب در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور سلحشوری، دلاوری و استقامت ملت ایران در برابر همه دنیای کفر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: در طول سه دهه عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امت مسلمان ایران اسلامی راه عزتی که معمار کبیر انقلاب به ایشان نشان داده بود را با صلابت و اقتدار ادامه دادند.

دهقانی بیان داشت: مردم آزادی‌خواه و عدالت‌طلب ایران اسلامی با حرکت در راه امام راحل و تبعیت تام از ولی امر مسلمین جهان همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و دشمنان این مرز و بوم اسلامی را خوار و ذلیل کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور گسترده مدیریت فرهنگی آبپخش در برنامه‌های دهه فجر، افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی مدیریت فرهنگی آبپخش حضوری فعال و مستمر داشته و در تمام روزهای این ایام شاهد اجرای برنامه‌های متعدد و چندگانه توسط مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بوده‌ایم.

این مسئول ابراز داشت: مخاطب‌شناسی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام‌الله دهه فجر از اولویت‌های مهمی است که این نهاد به‌طور جدی به آن توجه داشته و کوشیده‌ایم برنامه‌هایی متناسب با سلایق اقشار و آحاد مختلف جامعه برگزار کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان دور کردن جوانان از انقلاب اسلامی است و در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر این نهاد به‌طور مستقیم جوانان را به‌عنوان قشر هدف قرار داده است.

وی به استقبال مردم از برنامه‌های فرهنگی دهه فجر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های نمایشگاهی که در ایام‌الله دهه فجر با هماهنگی این نهاد برگزار شده با استقبال پرشور مردمی مواجه شده و روزانه شاهد بازدید خیل عظیمی از شهروندان آبپخشی از این نمایشگاه‌ها هستیم.

دهقانی از برپایی شب خاطره انقلاب با حضور مبارزان قبل از انقلاب خبر داد و اذعان داشت: برنامه شب خاطره انقلاب که با حضور حاج ماشاالله کازرونی از چهره‌های انقلابی و مبارز دشتستان برگزار شد از برنامه‌های شاخصی بود که در آن شاهد حضور گسترده شهروندان آبپخشی در رده‌های مختلف سنی بودیم.

این مسئول در پایان متذکر شد: انتقال مفاهیم ارزشی از طریق هنر اهمیت زیادی دارد و همه باید در این عرصه اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول