اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از توسعه زیرساخت‌های فرهنگی آبپخش خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی دهه فجر در آبپخش اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ملت‌های اسلامی و جهان اسلام رخدادی بسیار مهم و تأثیرگذار بوده و بیداری اسلامی در منطقه متأثر از انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: رهبری داهیانه و پیامبرگونه امام خمینی (ره)، رهبری‌های خردمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد و انسجام امت مسلمان ایران اسلامی از عوامل موفقیت و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تبیین گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و بیان دستاوردهای علمی و جلوه‌های کارآمدی نظام از مهم‌ترین و خطیرترین وظایفی است که مسئولان در ایام‌الله دهه فجر باید به آن توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: حرکت عظیم مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمامی جهان را تحت تأثیر خود قرار داد و هر روز شاهد الگوپذیری و تأثیرات گسترده ملل آزادی‌خواه جهان از انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی مقابل حکام دست‌نشانده، مستکبر و سرسپرده هستیم.

این مسئول اذعان داشت: موج بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه شکل گرفته در حال رسیدن به اروپا و کشورهای غربی است، از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری شده است و هر روز شاهد نارضایتی مردم از اوضاع اقتصادی و اجتماعی در این کشورها هستیم.

آبپخش مهد هنر و فرهنگ

بخشدار آبپخش، این دیار را مهد فرهنگ و هنر نامید و عنوان کرد: آبپخش از دیرباز مهد فرهنگ و هنر در منطقه بوده و در سال‌های اخیر همواره درخشش هنرمندان آبپخشی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای، استانی و ملی را شاهد بوده‌ایم و این مهم نشان از توانمندی بالای مردم آبپخش در عرصه‌های هنری دارد.

خرم‌روز با اشاره به اهمیت هنر در امر ارتباطات، ابراز داشت: هنر، زبان گویا و تأثیرگذار در ارتباطات جمعی است و باید از ظرفیت‌های هنر برای نیل به اهداف و آرمان‌ها در جامعه اسلامی نهایت استفاده را کنیم و هنرمندان در این زمینه مسئولیتی عظیم را عهده‌دار هستند.

وی تعهد در هنر را بسیار مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: هنر از ظرفیت بالایی در جامعه اسلامی برخوردار است و هنر متعهد می‌تواند به رشد و کمال جامعه کمک کند و خوشبختانه تمامی هنرمندان ما هنرمندانی مؤمن، متعهد و ولایت‌مدار هستند.

بخشدار آبپخش گفت: ارتقای سطح آگاهی‌های هنرمندان در عرصه‌های فرهنگی و هنری موجب گسترش معنویت در بین جوانان و نوجوانان می‌شود و این مسئله باید به ‌طور جدی مورد توجه مدیران فرهنگی و متولیان امر فرهنگ قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: تولید آثار مبتنی بر فرهنگ اسلامی جامعه از مسائلی است که هنرمندان باید به‌طور جدی به آن توجه داشته باشند و در تولید آثار خود به آموزه‌های اسلامی و فرهنگ غنی اسلامی حاکم بر جامعه توجه داشته باشند.

خرم‌روز از توسعه زیرساخت‌های فرهنگی آبپخش خبر داد و عنوان کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی آبپخش صورت پذیرفته و مسئولان و مدیران اجرایی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه‌ای به این امر مهم داشته‌اند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول