اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی دشتستان خبر داد

رشد 67 درصدی خدمات تأمین اجتماعی در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس تأمین اجتماعی دشتستان از رشد 67 درصدی خدمات تأمین اجتماعی در آبپخش خبر داد.

رشد 67 درصدی خدمات تأمین اجتماعی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حبیب پورمند بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شعب اقماری تأمین اجتماعی استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: بهبود عملکرد و خدمات تأمین اجتماعی در شهرستان دشتستان از اهداف مهمی است که این نهاد در سال‌های اخیر به ‌طور گسترده برای دستیابی به آن تلاش کرده است.

رئیس تأمین اجتماعی دشتستان خاطرنشان کرد: شعبه مادر تأمین اجتماعی شهرستان دشتستان بیشترین میزان شعب اقماری تأمین اجتماعی را در خود جای داده است و از تمام توان برای انجام صحیح وظایف شعب اقماری بهره می‌بریم.

پورمند با اشاره به پراکندگی شعب تأمین اجتماعی در تمامی نقاط شهرستان دشتستان، بیان داشت: ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به اقصی نقاط کشور از اهداف محوری و اساسی شعب اقماری است و در دشتستان بزرگ شاهد پراکندگی و گستردگی شعب اقماری در تمامی مناطق این شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: توزیع متعادل و مبتنی بر عدالت در ارائه خدمات سازمان و سازمان‌دهی مناسب‌تر نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری از اهدافی است که در ایجاد شعب اقماری به آن توجه شده و در این شهرستان نتایج مطلوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: در ماه‌های گذشته شعبه اقماری تأمین اجتماعی آبپخش از شبانکاره منفک و به شعبه مادر تأمین اجتماعی برازجان انتقال یافته است و در طول این مدت، تمام توان خود را برای جلب رضایت مردم به‌ کار گرفته‌ایم.

رئیس تأمین اجتماعی دشتستان از رشد 67 درصدی خدمات تأمین اجتماعی در آبپخش خبر داد و عنوان کرد: میزان خدمات مربوط به دفترچه درمانی شعبه اقماری آبپخش در سال گذشته 1300 مورد بوده که با افزایش 67 درصدی در سال جاری این میزان به دو هزار و 171 مورد افزایش یافته است.

پورمند با اشاره به افزایش 418 درصدی صدور فیش حق بیمه در شعبه اقماری تأمین اجتماعی آبپخش گفت: براساس آمار موجود، سال گذشته 368 مورد فیش حق بیمه در شعبه اقماری آبپخش صادر شده و این میزان در سال 91 به 1538 مورد رسیده است.

رئیس تأمین اجتماعی دشتستان یادآور شد: لیست تعداد دریافتی شعبه اقماری آبپخش در سال 90، 225 مورد بوده که در سال 91 به 701 مورد افزایش یافته و این میزان حاکی از افزایش 312 درصدی تعداد لیست دریافتی در سال جاری است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول