اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه اردبیل:

پرواز‌های حج عمره از سوم اسفندماه آغاز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه اردبیل گفت: از سوم اسفندماه امسال پروازهای حج عمره از فرودگاه اردبیل آغاز می‌شوند.

پرواز‌های حج عمره از سوم اسفندماه آغاز می‌شوند

محمدرضا رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما از سوم اسفندماه امسال و از فرودگاه اردبیل به مقصد جده پروازها را به شکل مستقیم و مطلوب تدارک دیدیم تا به تدریج پروازها براساس زمان‌بندی که در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود تا ماه مبارک رمضان انجام شود.

وی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مستقر در اردبیل سعی کرده است در این برنامه‌ریزی به گونه‌ای اقدام کند تا کمترین تأخیر در انجام پروازهای حجاج را شاهد باشیم و با ارایه خدمات مطلوب در خدمت هموطنان و زائران خانه خدا باشیم.

رنجبر در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: این شرکت سال‌ها است که در اعزام حجاج عمره به سرزمین وحی تلاش پیگیرانه‌ای را انجام می‌دهد تا پروازها به شکل شایسته و با کمترین تأخیر و نارضایتی صورت بگیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و حضور آگاهانه کارکنان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن را یادآور شد و اضافه کرد: این حضور نشان داد که صلابت ملت ایران صلابت جاودانه‌ای است که هیچ خلل و خدشه‌ای در آن وارد نمی‌شود.

وی 22 بهمن را اوج بیداری مردم در حمایت از حریم ولایت و ارزش‌های متعالی توصیف کرد و ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی که تا دیروز قلدرمآبانه با ما رفتار می‌کردند امروز با مشاهده عظمت جمهوری اسلامی ایران خاضع و خاشع شدند و روز به روز نیز به تضرع و التماس می‌افتند تا شاید گشایشی برای آنها حاصل شود.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه اردبیل همه خدمتگزاران را در خدمت صادقانه، راسخ و استواری قدم توصیف کرد و یادآور شد:‌ همه ما در صحنه حاضر شدیم تا با تکیه بر توانمندی‌های داخلی خود دست خبیث دشمن را کوتاه کنیم.

رنجبر از تلاش و همت پرسنل خدوم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه اردبیل در ارایه خدمات مطلوب به هموطنان در سفرهای هوایی خبر داد و گفت: ‌نهایت سعی خود را به کار گرفتیم تا در آینده‌ای نزدیک دوباره پروازهای اردبیل به سمت مشهد مقدس راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/62001/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول