اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از عصر روز گذشته

پروازهای ارومیه به مشهد از سر گرفته شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از سرگیری و دایر بودن پروازهای ارومیه به مشهد خبر داد.

پروازهای ارومیه به مشهد از سر گرفته شد

کمال پرهیزکار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه پروازهای ارومیه به مشهد از برنامه زمستانی اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشور لغو شده بود، اظهار داشت: بر این اساس طبق اعلام سازمان این پروازها بار دیگر از عصر روز گذشته در استان امکان‌پذیر شده است.

وی افزود: در حال حاضر این پروازها فقط روزهای پنجشنبه خواهد بود اما طبق پیگیری‌های صورت گرفته سعی در افزایش تعداد پروازهای ارومیه به مشهد داریم که در صورت تایید اعلام خواهد شد.

پرهیزکار با بیان اینکه به علت اعلام این خبر در اواسط هفته و احتمال عدم امکان فروش کافی بلیط از سوی آژانس، این پروازها در پنجشنبه هفته جاری صورت نخواهد گرفت، تصریح کرد: از هفته آینده پروازهای ارومیه به مشهد به طور رسمی صورت می‌گیرد.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در پاسخ به این سؤال که آیا نرخ بلیط در سال 92 افزایش خواهد داشت یا نه، گفت: طبق آخرین اطلاعات از شورای عالی هواپیمایی کشور، نرخ بلیط‌های هواپیمایی در سال آینده هیچ افزایشی نخواهد داشت.

انتهای پیام/61009/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول