اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب دو کاروان صورت گرفت

پرواز زائران گیلانی به حج عمره

خبرگزاری فارس: نخستین گروه زائران گیلانی در قالب 2 کاروان عازم حج عمره از فرودگاه سردار جنگل رشت شدند.

پرواز زائران گیلانی به حج عمره

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیر کل فرودگاه گیلان لحظاتی قبل در جریان اعزام نخستین گروه کاروان زائران گیلان به سفر حج عمره اظهار کرد: نخستین گروه کاروان زائران گیلانی برای سفر حج عمره با یک فروند هواپیمای سعودی ایرباس 300 به مدینه پرواز کردند.

فتاح رضوانی، پرواز خروجی زائران را هواپیمای سعودی ایرباس 300 با شماره 2815 از رشت  به مدینه عنوان کرد و گفت: پرواز شماره 9514 نیز ساعت 11.10 امروز وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شد و ساعت 13.30 دقیقه از این فرودگاه به مقصد مدینه پرواز کرد.

وی زائران گیلانی را 297 نفر در قالب دو کاروان ذکر کرد و یادآور شد: امسال با توجه به اینکه توسعه حرم در مدینه انجام می‌شود تعداد 9 هزار نفر قرار است از گیلان برای حج عمره اعزام شوند که عمره‌های دانشجویی به این تعداد اضافه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اعزام کاروان از امروز آغاز شده و تا تیر ماه سال 92 ادامه می‌یابد، تصریح کرد: طبق آمار به جز حج عمره دانش‌آموزی، 30 سورتی پرواز رفت و 30 سورتی پرواز برگشت و در مجموع 60 سورتی پرواز کار جابه‌جایی زائران گیلانی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول