اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی مشترک صورت گرفت

قدردانی امام جمعه و استاندار همدان از حضور مردم در راهپیمایی

خبرگزاری فارس: در پی حضور حماسی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان از مردم بصیر استان قدردانی کردند.

قدردانی امام جمعه و استاندار همدان از حضور مردم در راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک از حضور مردم عزیز، بصیر و قدرشناس همدان در حماسه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن قدردانی کردند.

در پیام قدردانی آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی و علی‌محمد آزاد آمده است: سلام و درود خداوند به پیشگاه شما مردم عزیز، بصیر و قدرشناس استان همدان که در یوم‌الله 22 بهمن امسال نیز همچون گذشته در لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضوری پرشور و دشمن‌شکن همراه و همگام با سایر مردم عزیز ایران اسلامی موجبات یأس و سرخوردگی دشمنان و امید و بهجت دوستداران انقلاب اسلامی را فراهم کردید.

در ادامه پیام آورده شده: با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی، لازم است از شما مردم استوار و آگاه به عنوان نقش‌آفرینان اصلی این حماسه بزرگ و وحدت‌آفرین و تمام نهادها، سازمان‌ها و گروه‌ها که در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرده و ضمن تجدید عهد با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر، طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و تعجیل در فرج صاحب اصلی انقلاب اسلامی حضرت ولی عصر(عج) را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت داریم.

انتهای پیام/2499/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول