اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک

حضور مقتدرانه ملت، بیماردلان عصر معاصر را ناامید کرد

خبرگزاری فارس: در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل خطاب به بیماردلان عصر معاصر آمده است که این ملت با حضور خودشان توطئه و ترفند آنها را نقش بر آب کردند.

حضور مقتدرانه ملت، بیماردلان عصر معاصر را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پیام مشترکی که عصر امروز در قدردانی از شرکت گسترده مردم فهیم استان اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن صادر شد،‌ آمده است: مردم آگاه و غیور استان مقدس اردبیل دیگر بار با حضور دریاوار و پرشور و شعور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه‌ای عظیم را رقم زدند و جلوه‌هایی ماندگار و همیشه جاویدی از صلابت این کشور اسلامی را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشتند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آری، حماسه‌ای که با اراده دلدادگان اسلام و انقلاب در یوم‌الله 22 بهمن امسال خلق شد، نه تنها با افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم تحسین همه وجدان‌های آگاه و بیدار را برانگیخت و بارقه امید را در دل آزاداندیشان جهان زنده کرد.

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل آمده است: همچون 34 سال گذشته توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار بیماردل را حضور این ملت نقش بر آب نمود و یک بار دیگر ثابت کرد که پشتیبانی ملت ایران نعمت بزرگی است که همیشه این انقلاب را از آسیب‌ها و تهدیدهای نظام غرب برحذر داشته و به تحکیم بنیه‌های نظام اسلامی کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بیانیه و در قدردانی از حضور آحاد مردم آمده است: اینک در سالروز طلیعه پرافتخار و عطرآگین بهار آزادی، این جانبان با نثار سلام و صلوات به ارواح بلند شهدای والامقام انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از حضور باشکوه و ماندگار مردم عزیز استان صمیمانه سپاسگزاری کرده و توفیقات روزافزون این ملت بزرگ را در تمامی عرصه‌ها از درگاه با عظمت پروردگار سبحان مسئلت می‌کنیم.

در قسمت پایانی این پیام مشترک بر تداوم راه انقلاب با وحدت و همدلی بیشتر تاکید شده و از مسئولان خواسته شده است هر چه بیشتر با رسیدن به فهم مشترک وحدت و همدلی خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/62001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول