اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ورامین:

معیشت مردم و رونق اقتصادی کشور از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: با بررسی نامگذاری سال‌های اخیر توسط رهبر معظم انقلاب به درستی این جمله پی می‌بریم که معیشت مردم و رونق اقتصادی از دغدغه‌های ایشان است.

معیشت مردم و رونق اقتصادی کشور از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبری است

سرهنگ علی مؤمنی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه، اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف را از لوازم اقتصاد مقاومتی دانسته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین ادامه داد: اقتصاد مقاومتی مقصد نیست بلکه مسیر است. مقصد همان جهاد اقتصادی است که قدم اول هر نوع جهاد فی سبیل‌الله مقاومت است و در این اقتصاد هیچ مسئول و مدیری منتظر ابلاغ و فرمان از بالا نیست و بر اساس تکلیف در هر جایی که هست تلاش و مجاهدت لازم را برای خود اتکایی و خود کفایی به عمل می‌آورد.

وی با تأکید بر جدی گرفتن این مقوله اظهار داشت: لذا امیدوارم با پرداختن به این موضوع مهم و بررسی تمامی زوایای آن و توجه همه اقشار جامعه به تذکرات و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه، با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، کشور در مسیر تعالی و پیشرفت مداوم و سریع قرار بگیرد.

مؤمنی‌فر در ادامه عنوان کرد: در بررسی نامگذاری سال‌های اخیر به این نتیجه می‌رسیم که معیشت مردم و رونق اقتصادی کشور مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده و طی این سال‌ها با استفاده از کلید واژه‌هایی که مطرح فرمودند مردم و مسئولان را در مسیر اجرایی شدن این کلید واژه‌ها سوق دادند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین تصریح کرد: همه این کلید واژه‌ها می‌توانند به‌عنوان پله‌های نردبان پیشرفت و تعالی کشور مد نظر قرار گیرند و با تفکر و تعمق بیشتر بر روی این کلمات مشخص می‌شود که جهت و سمت و سوی این مسائل اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یک پیشگیری به مردم و مسئولان هشدار داده‌اند که باید برای مقابله با دشمن خودمان را آماده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی تشخیص حوزه‌های اقشار و تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن حیله‌های دشمن که یقیناً نیاز به مشارکت همگانی و اعمال مدیریت مدبرانه مسئولان و همراهی مردم را می‌طلبد که در همه تاریخ انقلاب نقش تعیین کننده‌ای را داشته‌اند.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول