اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان:

لبیک مردم به ندای رهبری، فجری دیگر در سی و چهارمین بار بود که طلوع کرد

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی حضور شکوهمند ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن طی بیانیه‌ای اعلام کرد: لبیک مردم انقلابی ایران به ندای رهبری، گویی فجر دیگری بود که در سی و چهارمین بار طلوع کرد.

لبیک مردم به ندای رهبری، فجری دیگر در سی و چهارمین بار بود که طلوع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان آمده است: بار دیگر امروز چشم جهانیان به حماسه‌ای روشن شد که تاریخ نخواهد توانست آن را فراموش کند، بار دیگر اشک شوق بر گونه‌هایمان نشست چرا که گویی فجری دیگر بود که برای سی و چهارمین بار طلوع می‌کرد.

این بیانیه می‌افزاید: ملت شریف و انقلابیمان به ندای امام خویش لبیک گفتند تا تصور سوزاندن ریشه این شجره طیبه در اذهان مسموم مستکبرین بخشکد و عظمت روح مقاومت و ایستادگی را برایشان به نمایش بکشانند.

همان‌هایی که سالیان درازی است که به یاوه‌گویی‌های پوچ می‌پردازند و به خیال خام خویش که این روح را با تحریم می‌شکنند غافل از اینکه «چراغی را که ایزد برفروزد، هر آنکس پف کند ریشش بسوزد».

در این بیانیه آمده است: ملتی که اگر چه دنیا هم مقابلشان بایستد و سنگین‌ترین فشارها و تحریم‌ها را تحمل کنند باز هم بر آرمان مقدس خویش می‌ایستند چرا که فرزندان حسین‌اند و همیشه این جمله را بر قلوب خویش حک نموده‌اند« هیهات من الذله»، حال که نسیم بیداری اسلامی نیز چند سالی وزیدن گرفته است و ملتی بزرگ پرچمدار این حرکت‌اند توجه به این امر ضروری است که اگر چه ملت ما در راه رسیدن به خورشید ظهور به سرعت در حرکت هستند اما دشمن هم که پایان عمرش را نزدیک می‌بیند خصمش را شدیدتر می‌کند و از هیچ حیله‌ای برای ضربه زدن به کیان انقلاب دریغ نمی‌ورزد و هر روز به طراحی توطئه‌هایی پیچیده‌تر از قبل می‌پردازند.

این بیانیه ادامه داد: تنها عامل استقامت و شکست نیرنگ‌های دشمن به فرموده امام خامنه‌ای مدظله العالی اتحاد، وحدت و همدلی است با توجه به انتخابات در پیش رو و این آزمون بزرگ الهی مسئولان کشور و سران قوا نقش خطیری را در ایجاد حس وحدت و اتحاد ایفا می‌کنند و نباید بگذارند به واسطه برخی بد اخلاقی‌های سیاسی و اختلافاتی که بر خلاف سخنان رهبری به میان مردم کشیده می‌شوند دشمن ناامید خوشحال و امیدوار شود و و ملتی که در هر شرایط پای خون شهدای خود ایستاده‌اند ناامید شوند که فردای قیامت نمی‌توان جواب این خیانت را داد.

امید است همان‌طور که امروز حضور پر شکوه مردم مهر تأییدی بر ادامه سیاست ایستادگی نظام بود تکرار حماسه‌ای دیگر را در خرداد 92 میخی بر تابوت استکبار باشد.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول