اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

بهره‌برداری واحد غیر حرارتی تولید گاز سبک مصداق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: بهره‌برداری از واحد غیرحرارتی تولید گازوئیل سبک یکی از مصداق‌های موفقیت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.

بهره‌برداری واحد غیر حرارتی تولید گاز سبک مصداق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد غیرحرارتی تولید گازوئیل اظهار کرد: در سالی که مزین به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، بهره‌برداری از این واحد تولیدی یکی از مصداق‌های موفقیت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در استفاده از مواد سوختی گوگرددار در کلان شهرها به ویژه مشهد مقدس، تصریح کرد: از مدت‌ها پیش تلاش شده که مواد سوختی بدون گوگرد به استان خراسان‌رضوی و به ویژه کلان شهر مشهد وارد شود که با فعالیت واحد غیرحرارتی تولید هیدروکربن سبک، شاهد تحقق این مهم هستیم.

واحدی همچنین در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی روستای گرینه شهرستان نیشابور، با اشاره به گازرسانی به 132 روستای این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: 60 روستا نیز در سال‌های اخیر گازرسانی شده که نشان‌دهنده توجه ویژه دولت‌های نهم و دهم به روستاها است.

وی شاخص‌های روستایی شهرستان نیشابور نسبت به متوسط استانی را بسیار مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: 75 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از آب آشامیدنی بهداشتی، تمام جمعیت روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق و 88 درصد از نعمت راه آسفالت شده برخوردار هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی افزود: با توجه به وجود استعدادهای ویژه، رسیدگی به حوزه عمرانی و توسعه روستایی شهرستان نیشابور از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه سید جلال هاشمی، فرماندار نیشابور تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از 115 پروژه عمرانی، کشاورزی، خدماتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر 742 میلیارد ریال، یکی از اقدامات شاخص و تاثیرگذار دولت خدمتگزار در این شهرستان به شمار می‌رود.

گفتنی است علاوه بر پروژه‌های یاد شده، مخزن یک هزار متر مکعبی شهر درود و طرح آبرسانی به روستای داس در بخش زبرخان نیز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی و مسئولان شهرستان نیشابور افتتاح شد.

انتهای پیام/70001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول