اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با فارس:

اخلال در سخنرانی لاریجانی خلاف منویات رهبر انقلاب بود

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حرکت عده‌ای در ایجاد اخلال در سخنرانی رئیس مجلس را خلاف منویات رهبر معظم انقلاب دانست.

اخلال در سخنرانی لاریجانی خلاف منویات رهبر انقلاب بود

آیت‌الله محمدحسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ایجاد اختلال در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت 22 بهمن در حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند که همه باید در حفظ وحدت کوشا باشند، تنها به مسئولان اشاره ندارند بلکه یک روی سخن ایشان به مردم نیز هست و کسانی که ادعای پیروی از ایشان را دارند باید به این نکته توجه کنند.

وی اینگونه حرکت‌ها را ناشی از ناآگاهی برخی افراد دانست و ابراز کرد: احتمال دیگری که در این موارد به ذهن می‌رسد این است که برخی با ساماندهی اینگونه حرکت‌ها می‌خواهند صفوف متحد مردم را دچار شکاف کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این کار را مخالف شئون اسلامی و اجتماعات مقدس مردم در چنین روزهایی دانست و ادامه داد: به طور حتم اینگونه حرکت‌ها چهره نظام را در سطح رسانه‌های بین‌المللی دچار خدشه می‌کند.

وی گفت: راهپیمایی 22 بهمن مجالی است تا مردم و مسئولان وحدت را میان خود تقویت کنند اما اینگونه حرکت‌ها موجب بر هم زدن این وحدت می‌شود.

آیت‌الله ممدوحی با اشاره به اینکه پایمال کردن حرمت افراد با دینداری منافات دارد، افزود: بی‌احترامی کردن به اشخاصی که در کشور مسئولیت‌هایی دارند و بعد از این نیز باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند، به صلاح کشور و هیچ جریان و گروهی نیست و در نهایت موجب تضعیف نظام خواهد شد.

انتهای پیام/78006/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول