اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‎رضوی:

مقام معظم رهبری را حجت خدا می‎دانیم

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: در دوران غیبت امام زمان، ولی فقیه حجت خدا بر روی زمین است و ما او را حجت خدا می‌دانیم نه یک سیاست‌مدار خبره و کارکشته.

مقام معظم رهبری را حجت خدا می‎دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمان‌فر صبح امروز در همایش بزرگ بصیرت و روشنگری در مسجدالاقصی مشهد در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج 15 حمزه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما این است که تهدیدهای زیادی را به فرصت تبدیل کرده، رشد سیاسی مردم و رهبری امام تهدیدهای غرب و شرق را نه تنها به فرصت تبدیل کرده، بلکه ظرفیت‌های نظام را بالا برد.

وی افزود: رمز موفقیت ما این است که مردم ولی فقیه را حجت خدا می‎دانند.جنگ یک تهدید جدی بود و ما به مدد الهی و رهبری امام راحل از آن به خوبی عبور کردیم و 8 سال جنگ را مدیریت کردیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایران یک کشور قوی، مؤثر و تصمیم گیرنده در منطقه و جهان است.

این مقام مسئول با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: ما به واسطه اعتماد مردم به رهبری از فتنه 88 گذشتیم. مذاکره با آمریکا بازی جدید استکبار است و درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران نشان از ضعف آنهاست.

وی با اشاره به جریانات 6 روز پیش مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم به انقلاب و اسلام و رهبری وفادارند نه به کس دیگر و با هیچ کسی هم رودربایستی ندارند.

پژمان‌فر تصریح کرد: هر کس وفادار به رهبری باشد، مردم پشتیبانش هستند و اگر از خط خارج شود مردم به راحتی از آنها عبور می‎کنند.

پژمان‌فر تاکید کرد: وظیفه همه ما اطاعت از امر رهبری است؛ باید عمارگونه مطیع امر رهبری باشیم تا به مقصد برسیم، در مسیر دفاع از انقلاب باید همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول