اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

ما احساس آزادی را صادر کردیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما در یک شرایط و فضای تحت سلطه بودیم که انقلاب آمد و به ما شخصیت داد و ما نیز این احساس شخصیت و آزادی را صادر کردیم.

ما احساس آزادی را صادر کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی پیش از ظهر امروز در همایش نقش مردم در اجرای قانون که با حضور مدیران و مسئولان محلی و جمعی از اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی عزت و آزادی و استقلال و صیانت را برای ملت ایران به همراه داشت.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دین‌داری به جامعه انسانی بازگشت و ملت ایران از سلطه بیگانگان و حکام جائر آزاد شد.

* آبادان از شهرهای پیشتاز انقلاب بود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت وهمت ملت ایران پیروز شد و رژیم وابسته طاغوت برچیده شد. آبادان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی یکی از شهرهای پیشتاز بود و بحث‌ها و محافل سیاسی زیادی در آن انجام می‌شد.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه رژیم پهلوی به واسطه اهمیت آبادان اداره‌ ساواک را در این شهر مستقر کرده بود مردم آبادان در جریان پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند.

* اگر ایران از اسلام برداشته شود تاریخ اسلام فقیر می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه خاطرنشان‌کرد: انقلاب اسلامی برای ملت ایران حیثیت به ارمغان آورد و ایرانی از تحقیر خارجی خارج شد و شخصیت یافت.

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه اگر ایران از اسلام برداشته شود تاریخ اسلام فقیر می‌شود افزود: ایران تاریخ اسلام را غنی کرده است. علت این مسئله نیز آن است که علوم دینی از ایران گسترش یافت و معارف اسلامی جهان‌گیر شد.

*ما احساس آزادی را صادر کردیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شرایط را در جهان تغییر داد.

پورمحمدی افزود: ما در یک شرایط و فضای تحت سلطه بودیم که انقلاب آمد و به ما شخصیت داد و ما نیز این احساس شخصیت و آزادی را صادر کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: در واقع مردم ایران فرهنگ مقاومت را تولید و به دیگر کشورها صادر کردند. جمهوری اسلامی ایران هم اکنون یک کشور قدرتمند است اما از قدرت خود به نحو درست استفاده می‌کند.

* ایران یک کشور انسان‌مدار است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: برخلاف تصور غرب، ایران هم‌اکنون یک کشور انسان‌مدار است و غرب دروغ می‌گوید که شما انسان‌مدار نیستید بلکه خود آنها انسان‌مداری و حقوق بشر را زیرپا گذارده‌اند.

پورمحمدی گفت: نمونه آن عراق است که هم‌‌اکنون چند صد هزار کودک یتیم در آن است و در جریان جنگ آمریکا و عراق بارها از بمب‌های حاوی مقادیری اورانیوم غنی‌شده استفاده شد و حالا عوارض آن در قالب سرطان‌ و... در حال شیوع است.

وی در ادامه خطاب به مدعیان حقوق بشر تصریح کرد: شما به خودتان هم رحم نمی‌کنید و در جریان دو جنگ جهانی 80 میلیون نفر را کشتید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان‌کرد: شما به اسرائیل کمک می‌کنید تا فلسطینی‌ها را بکشند اما ما به فلسطینی‌ها کمک می‌کنیم تا از خود دفاع کنند.

پورمحمدی گفت: به اعتراف غربی‌ها، امروز آنها با القاعده در یک سنگر قرار گرفته و بر علیه ملت سوریه در حال مبارزه هستند.

انتهای پیام/72008/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول