اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

جمهوری اسلامی پایبندترین حکومت به حقوق زنان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: جمهوری اسلامی پایبندترین حکومت به حقوق انسان‌ها و زنان است، به طوری که زنان و دختران ما همواره پرچمدار، پیشتاز قدرت و مبشر فرهنگ انقلاب ما هستند.

جمهوری اسلامی پایبندترین حکومت به حقوق زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در جمع خواهران حوزه علمیه همدان با بیان اینکه ملت ما در 33 سال انقلاب اسلامی با انگیزه، خودباوری، بصیرت، ایثار و جانفشانی این مسیر را با سربلندی طی طریق کردند، گفت: امروز همه شعارهای اولیه انقلاب به قوت خود باقی است و با سنگ‌اندازی‌های غربی‌ها مشخص شده که انقلاب ما راه خود را خوب دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه دین‌مدار بودن همچنان باید در ما زنده شود، اظهار داشت: برخی شاید در ظاهر بی‌مبالات و یا در اعمال خود تنبل و کاهل باشند، اما قریب به اتفاق مردم تمایلات دینداری بالایی دارند که نشان‌دهنده این است که انقلاب ما عملکرد مطلوبی دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: دشمنان در پی القای این امر هستند که انقلاب اسلامی، آزادی را از جامعه ایرانی گرفته، در صورتی که با نگاه به حوادث کشور  می‌بینیم که پیام آزادی در آن نهفته است، چراکه این کشمکش‌ها نشان از این است که فضای آزادی در جامعه است، هرچند که ما همه آنها را نمی‌پذیریم.

وی یکی از دغدغه‌های بزرگ مسئولان ایران اسلامی را رعایت حقوق زنان دانست و خاطر نشان کرد: سردمداران کفر و نفاق از عدم وجود آزادی در ایران برای زنان سخن می‌گویند، در حالی که نشاط اجتماعی، ترویج مشارکت زنان در انتخابات و مشارکت فعال در امور سیاسی نشان از آزادی در جامعه ایرانی است.

پورمحمدی با بیان اینکه زنان ایرانی از شاخصه‌های بالاتر آزادی برخوردارند، تصریح کرد: مخالفان وجود آزادی در ایران می‌توانند در این خصوص رأی‌گیری کنند که این آزادی از ابتدای انقلاب با ما بوده و چگونه تاکنون آن را حفظ کرده‌ایم.

وی افزود: اینکه دشمنان ایران و انقلاب با ما سر نفاق دارند، تردیدی نیست، اما ما با استقلال و آزادی، توانسته‌ایم انقلابمان را حفظ کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه مردم ما از بینش سیاسی بالایی برخوردار شده‌اند، اضافه کرد: امروز اینکه چه کسی نامزد انتخاباتی می‌شود، برای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است که همین را می‌توان از شاخصه‌های آزادی یک جامعه برشمرد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی پایبندترین حکومت به حقوق انسان‌ها و زنان است، به طوری که زنان و دختران ما همواره پرچمدار، پیشتاز، قدرت و مبشر فرهنگ انقلاب ما هستند.

پورمحمدی عملکرد غرب در عدم پخش برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های غربی را نگرانی غرب از تأثیرگذاری ایران دانست و گفت: این عمل غربی‌ها درباره ایران نشان دهنده این است که فشارهای آنها خالی و پوچ است.

وی زنان را مظهر قدرت، طهارت و برجستگی نظام عنوان کرد و ابراز داشت: حجم عظیم دانشجویان و زنان فعال در عرصه‌های مختلف نشان از پویایی و نشاط در بین زنان ایرانی دارد که همین باعث عصبانیت و نگرانی دشمنان شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان یادآور شد: امروز نسل جوان و دانشمند مرد و زن در جمهوری اسلامی در حال تکثیرند که دشمنان از آن به عنوان تکثیر سرطانی نام برده‌اند، همین امر نشانگر ترس دشمن از توفیقات علمی ایران است.

انتهای پیام/89003/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول