اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای پل سردشت دزفول

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار 500 میلیون تومانی برای تکمیل پروژه پل سردشت این شهرستان خبر داد.

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای پل سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس‌ پاپی‌زاده ظهر امروز در بازدید از مناطق محروم این شهرستان اظهار کرد: برای برخی مشکلات در حوزه راه با وزیر راه و شهرسازی دیدار کرده‌ام و بسیاری از مشکلات در حوزه راه دزفول با رایزنی با وزیر مربوطه برطرف شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه جاده شهرستان دزفول افزود: در بخش جاده در دزفول مشکلات زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها پل سردشت است که وزیر راه با تامین 500 میلیون تومانی اعتبار برای این پروژه موافقت کرد.

پاپی‌زاده خاطر نشان کرد: وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات در این پل نیمه‌تمام دستورات لازم را صادر کرده است و شاهد سرعت عمل در ساخت این پل خواهیم بود.

*تعریض جاده صفی‌آباد دزفول

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این دیدار قرار شده است تا جاده صفی‌آباد شهرستان دزفول تعریض شود و در این باره نیز موافق‌ وزیر راه و شهرسازی اخذ شده است.

وی با تاکید بر اینکه این جاده دچار مشکلات زیادی است، خاطر نشان کرد: این جاده به دلیل ترافیک سنگین تردد خودروهای باربری همیشه شاهد تلفات جانی و تصادف‌های دلخراشی است که برای تعریض این جاده دستورات لازم صادر شده است.

پاپی‌زاده تاکید کرد: این جاده در مسیر سیاه‌منصور به صفی‌آباد قرار دارد که با تعریض آن تا حد زیادی مشکلات مردم در این منطقه برطرف می‌شود و تلفات جانی نیز به صورت چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

*جاده زیربنای توسعه است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جاده زیربنای توسعه پایدار به شمار می‌آید و به این دلیل برای رفع موانع توسعه یافتگی در شهرهای باید مشکلات جاده را به صورت زیربنایی برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه دزفول نیازمند توجه ویژه در این بخش است، خاطر نشان کرد: دزفول نیازمند توجه ویژه‌ای در بخش جاده است و باید با تامین اعتبار در این باره مشکلات عدیده دزفول را در این زمینه برطرف کرد.

انتهای پیام/72006/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول