اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 163

پایگاه امداد جاده‌ای قائمشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای منطقه بالاتجن قائمشهر آغاز به کار کرد.

پایگاه امداد جاده‌ای قائمشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بعد از ظهر امروز پایگاه امداد و نجات جاده‌ای منطقه بالاتجن واقع در جاده نظامی قائمشهر با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات کشور افتتاح شد.

فرماندار قائمشهر، جمعیت هلال‌احمر را متشکل از انسان‌های فرهیخته و ایثارگر دانست که در حوادث و رویدادهای ناگوار همیشه در کنار مردم هستند و به نجات جان و مالشان همت می‌گمارند.

علی پیرفلک افزود: عملیات امداد و نجات برنامه‌های مربوط به جمعیت هلال‌احمر منسجم‌تر و سازمان یافته‌تر شده و تعداد علاقه‌مندان برای عضویت در جمعیت افزایش یافته است.

وی جاده نظامی قائمشهر را محور پرتردد شهر عنوان کرد که با جمعیت 30 هزار نفره روستایی، در حوزه کشاورزی و باغداری و جذب گردشگر و نیز وجود دانشگاه آزاد اسلامی حجم بالایی از تردد، ترافیک و سوانح در این محور صورت می‌گیرد.

وی مأموریت امداد و نجات را در تعبیر عام کلمه کمک به هم‌نوع دانست که گاهی کمک به افراد کم بضاعت و بی‌بضاعت را نیز شامل می‌شود که در همین راستا خیران جمعیت هلال‌احمر به یاری این خانواده‌ها در شهرستان قائمشهر برخاسته‌اند.

پیرفلک خواستار حمایت جمعیت و ملحق شدن مسئولان و معاونان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر به جمعیت هلال‌احمر شد تا در همه حوزه‌های اقتصادی، امداد و نجات و فرهنگی به عنوان عضوی از این جمعیت به یاری هموطنان بشتابند.

علی مختاری‌فر رئیس هلال‌احمر شهرستان قائمشهر از جمله کارهای اساسی جمعیت هلال‌احمر را امداد و نجات در سوانح دانست و افزود: جاده نظامی قائمشهر از جاده‌های پرخطر و حادثه‌خیز استان مازندران است که حوادث ناگواری در آن به وقوع پیوست که نیاز به استقرار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای داشت.

انتهای‌پیام/86008/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول