اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های دسته برتر تنیس روی میز بانوان کشور

بانوی تنیسور قزوینی به رقابت‌های دسته یک سقوط کرد

خبرگزاری فارس: بانوی تنیسور قزوینی با قرار گرفتن در مکان یازدهم جدول به رقابت‌های دسته یک تنیس بانوان کشور سقوط کرد.

بانوی تنیسور قزوینی به رقابت‌های دسته یک سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سولماز رحمن محمدپور بانوی شایسته قزوینی در جریان رقابت‌های دسته برتر تنیس روی میز بانوان کشور که با حضور برترین پینگ‌پنگ‌بازان مطرح کشور در سالن آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد، علی‌رغم اینکه بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما در نهایت با قرار گرفتن در مکان یازدهم جدول نتوانست در مسابقات دسته برتر ماندنی شود و به دسته یک این مسابقات سقوط کرد.                            

رحمن محمدپور که به عنوان تنها نماینده بانوان قزوین در این رشته ورزشی در بالاترین سطح رقابت‌های تنیس روی میز بانوان کشور به مصاف دیگر رقبای خود رفته بود در نهایت با کسب 21 امتیاز نتوانست در جمع 10 پینگ‌پنگ‌باز برتر این رقابت‌ها قرار بگیرد.

البته این بانوی شایسته قزوینی در این مسابقات با منصوره رضایی تنیسور اصفهانی حاضر در این مسابقات هم امتیاز بود و فقط به علت گیم شماری در مکان یازدهم قرار گرفت و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

گرچه بدون شک چیزی از ارزش‌های سولماز رحمن محمدپور این بانوی شایسته قزوینی کم نخواهد شد و این ورزشکار این فرصت را دارد که در دور دوم این رقابت‌ها نمایش بهتری را از خود بر جای بگذارد و با ارایه بازی‌های درخشان بتواند جواز حضور در اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان را به دست آورد.

زیرا با توجه به اینکه امتیازهای دورهای اول و دوم رقابت‌های تنیس روی میز بانوان کشور برای تعیین ملی پوش شدن در تیم ملی کشورمان با هم جمع می‌شود می‌توان گفت که محمدپور با استفاده از توانایی‌ها و شایستگی‌هایی که دارد می‌تواند در دور دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی که چیزی را هم برای از دست دادن ندارد با آرامش کافی و تمرکز خاطر بیشتر خود را در جمع برترین‌های کشور برای حضور در تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشور قرار دهد.

البته محمدپور برای رسیدن به این مرحله باید از سد رقیبان سرسختی عبور کند که اتفاقا موفق شدند در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشورمان و همچنین مسابقات دسته برتر بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و به نوعی برای دیگر رقیبان خط و نشان سختی بکشند.

در جریان برگزاری این مسابقات ندا شهسواری بانوی کرمانشاهی تیم ملی کشورمان که برای نخستین‌بار توانست سهمیه حضور زنان کشورمان را در تاریخ رقابت‌های المپیک به نام خود به ثبت برساند با کسب 15 پیروزی متوالی و به دست آوردن 30 امتیاز مقتدرانه توانست سکوی قهرمانی را از آن خود کند.

مریم صامت دیگر ملی پوش مطرح کشورمان از گلستان نیز با کسب 14 پیروزی و تنها یک شکست که آن هم مقابل شهسواری تجربه کرد موفق شد با 29 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و محبوبه عمرانی از مازندران هم با 12 پیروزی و سه شکست و کسب 27 امتیاز عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

پریسا صمدی از اصفهان با کسب 26 امتیاز عنوان چهارمی این رقابت‌ها را به دست آورد، عاطفه کریمی از تهران با کسب 25 امتیاز از تهران عنوان پنجمی را از آن خود کرد، آنا فیاضیان دیگر ورزشکار اصفهانی با کسب 24 امتیاز به همراه عاطفه کریمی از تهران هم با کسب 25 امتیاز به ترتیب عنوان‌های ششمی و هفتمی را به دست آوردند.

اما مهشید صامت از گلستان نیز به همراه یاسمن یراقچی از تهران هر دو با کسب 22 امتیاز و اختلاف گیم شماری کمتر به ترتیب عنوان‌های هشتمی و نهمی را به دست آوردند.

به هر حال سولماز رحمن محمدپور به عنوان تنها بانوی تنیس روی میز استان قزوین در این رقابت‌ها این امتیاز را دارد که در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان بتواند فرصت حضور در اردوی تیم ملی تنیس کشورمان را به دست آورد، اتفاقی که با توجه به پتانسیل بالای محمدپور و استفاده وی از نیروی جوانی دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/77004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول