اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگاه «خوزستان، صنعت نفت، فرهنگ سکونت» خبر داد

بازدید اعضای هیئت ‌علمی کارگاه معماری خوزستان از مناطق نفت‌خیز

خبرگزاری فارس: دبیر کارگاه «خوزستان، صنعت نفت، فرهنگ سکونت» از بازدید اعضای هیئت‌ علمی این کارگاه از مناطق نفت‌خیز خوزستان خبر داد و گفت: فضاهای برگزاری کارگاه و محل‌های بازدید گروهی بررسی می‌شود.

بازدید اعضای هیئت ‌علمی کارگاه معماری خوزستان از مناطق نفت‌خیز

وحید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اعضای هیئت‌علمی کارگاه «خوزستان، صنعت نفت، فرهنگ سکونت» که قرار است در نیمه دوم اسفندماه سال‌جاری در خوزستان برگزار شود، در روزهای آینده برای بازدید از محل‌های دیدنی نفت که قابلیت بررسی تخصصی در این کارگاه را دارد به استان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اعضای شورای عالی علمی این کارگاه تخصصی و ملی افزود: بدنه اصلی هیئت‌ علمی این کارگاه هادی ندیمی، مهدی حجت و  سیدمحمد بهشتی است.

دبیر کارگاه «خوزستان، صنعت نفت، فرهنگ سکونت» درباره اعضای هیئت‌ علمی این کارگاه خاطرنشان کرد: ناصر نوروززاده چگینی، هایده لاله، زهرا اهری، ابراهیم مظهری، محمد ایرانمنش، محمدرضا رحیم‌زاده، حمید ضیائیان و رضا دهقانی از اعضای هیئت علمی این کارگاه تخصصی هستند.

قاسمی با اشاره به راهبران علمی این کارگاه تصریح کرد: در این کارگاه تخصصی احمد طالبی‌نژاد،  نوشاد رکنی، منوچهر فروتن، مریم اختیاری، مهنام نجفی، الناز نجفی و مهندس سجاد موذن به عنوان راهبران علمی حضور خواهند داشت.

*بازدید از خوزستان از صبح چهارشنبه

وی همچنین عنوان کرد: مقرر شده اعضای هیئت ‌علمی، شورای عالی علمی و راهبران علمی این کارگاه تخصصی از شامگاه سه شنبه به خوزستان سفر کنند و تا عصر جمعه در استان حضور داشته باشند.

دبیر کارگاه «خوزستان، صنعت نفت، فرهنگ سکونت» ادامه داد: در جریان این برنامه، نخست به شهرهای مسجدسلیمان، هفتگل و شهرهای نفتی در این محور ترددی سفر می‌شود و در روز دوم نیز از شهرهای آبادان و خرمشهر و شهرهای موجود در این محور ترددی در استان خوزستان بازدید به عمل خواهد آمد.

وی تاکید کرد: همه اعضای هیئت‌ علمی، شورای عالی علمی و شورای راهبری در این بازدید حضور دارند و تنها مریم اختیاری در این سفر اعضای کارگاه را همراهی نمی‌کند.

این کارگاه قرار است در نیمه دوم اسفند ماه سال‌ جاری در استان خوزستان کار خود را آغاز کند که چهار روز نیز برگزاری آن به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول