اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در خراسان شمالی انجام می‌شود

برگزاری کارگاه نقد و بررسی مقالات برتر جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در خراسان شمالی گفت: کارگاه نقد و بررسی مقالات برتر این جشنواره امروز در سالن مجمع امور صنفی بجنورد برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه نقد و بررسی مقالات برتر جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در خراسان شمالی، رضا رضایی اظهار کرد: امروز و در روز برگزاری این جشنواره 10 مقاله برتر که به این جشنواره راه یافته‌اند با حضور داوران و شماری از پژوهشگران استان به نقد و بررسی گذاشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کارگاه در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی بجنورد برگزار می‌شود، عنوان کرد: این مقالات برتر در قالب یک کتاب به چاپ رسیده و در اختتامیه جشنواره توزیع خواهد شد.

رضایی همچنین از برگزاری نمایشگاه پوستر با موضوع تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبر داد.

وی افزود: همزمان با برگزاری جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در استان، نمایشگاه پوستر نیز در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن شهر بجنورد برپا می‌شود.

مدیر اجرایی جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در خراسان شمالی گفت: در این نمایشگاه 15 اثر پوستر توسط هفت هنرمند طراح و گرافیست عضو انجمن هنرهای تجسمی خراسان شمالی در قالب هشت محور موضوعی جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی نمایش ارتباط هنر با موضوعات قرآنی به خصوص بهره گیری از ظرفیت هنر برای تبیین موضوعات قرآنی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول